Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@19:37:57 GMT

سنگ تمام سرمربی پیشین تراکتور برای استقلال

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۴۶۴۴

سنگ تمام سرمربی پیشین تراکتور برای استقلال

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت که فردا با تیم پرافتخار استقلال بازی داریم اما نساجی به دنبال پیروزی است.

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر گفت:

در ابتدا پیروزی والیبال ایران در اولین بازی خودشان در المپیک و کسب طلا توسط جواد فروغی را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از تلاش مجموعه نساجی تشکر می‌کنم که اینجا رسیدیم. فردا با تیم قابل احترام و پرافتخارترین تیم ایران در آسیا بازی داریم، تیمی که روند خوبی در ۹ بازی گذشته خود داشته است. تیمی که محبوبیت خاصی بین هواداران دارد و دربی برده و به جایگاهی که داشته، رسیده است. امیدوارم بتوانند این روند را ادامه دهند.

وی افزود:

ما هم نساجی هستیم و توانستیم امتیازات خوبی در نیم فصل دوم کسب کنیم. فکر کنم فردا یک بازی سخت و تاکتیکی از جانب هر دو تیم شاهد باشیم.‌ امیدوارم تیمی که به حق و شایسته است، برنده بازی شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد:

چه ۱۰ نفر باشیم، چه ۱۱ نفر برای بردن بازی می‌کنیم. نساجی در دیدارهایش دچار تغییرات شده و فردا نیز ممکن است این تغییرات وجود داشته باشد.

الهامی درباره برنامه‌هایش برای استفاده از بازیکنان رده امید گفت:

اگر فصل بعد در نساجی حضور داشته باشم، از بازیکنان رده امید که قهرمان شده‌اند، استفاده خواهم کرد. بازیکنان مستعد و آینده‌داری وجود دارند که قول داده‌ام از آنها استفاده کنم.

سرمربی پیشین تراکتور در مورد اینکه چه جایگاهی برای نساجی در پایان فصل قائل است، تصریح کرد:

جایگاهی که دوست دارم همان جایگاهی است که ابتدای حضور گفته بودم. مهم این بود که نساجی بازی به بازی پیشرفت کند. ما برای جایگاه بازی نمی‌کنیم و برای اعاده شخصیت نساجی بازی می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم این روند فعلی را ادامه دهیم. هواداران نساجی در ورزشگاه حضور ندارند اما کنار تیم هستند و می‌دانم دوست دارند تیم‌شان برنده باشد، همینطور هواداران تیم محبوب استقلال که آنها نیز این شرایط را دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی مازندران استقلال لیگ برتر تراکتور استقلال استقلال و نساجی تراکتور ساکت الهامی لیگ برتر نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، جواد نکونام سرمربی آبی‌پوشان درباره دیدار با تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: این دیدار اهمیت فراوانی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده و در مقابل، ما هم انگیزه فراوانی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات تمرینات منظم و خوبی داشتیم. روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

سرمربی استقلال درباره واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس، توضیح داد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران او و همینطور احمد شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌ او در استقلال، قدم مهمی برداشت و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کرد. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

جواد نکونام در پایان گفت: ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. شش هفته سخت و سرنوشت ساز در انتظار ماست. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم. جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکلمان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

کد خبر 6093510

دیگر خبرها

  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!