Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل پدرزن در شهریار اتفاق افتاد. داماد متهم به قتل پدرزن برای بار دوم در پرونده قتل پدرزن به قصاص محکوم شد. قتل پدرزن به علت غیرت داماد اتفاق افتاد.داماد متهم به قتل پدرزن در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

وی پیش تر نیز به قصاص محکوم شده بود اما قضات دیوان عالی کشور این حکم را شکستند تا وی دوباره محاکمه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل به دنبال شنیده شدن صدای شلیک چند گلوله در منطقه سراسیاب شهریار آغاز شد .همسایه ها که از شنیدن صدای مهیب شوکه شده بودند از خانه هایشان بیرون دویدند و با پسر جوانی روبه رو شدند که پس از شلیک مقابل در خانه نامزدش،اسلحه در دست فرار کرد .

به دنبال شلیک خونین مرد ۶۰ ساله ای به نام سیاوش که زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد  و  ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد .

بررسی ها نشان می داد داماد این مرد به نام کیوان که عامل شلیک خونین بود به محل نامعلومی گریخته است .ردیابی وی آغاز و تازه داماد بازداشت شد و به شلیک خونین اعتراف کرد.

داماد متهم به قتل پدرزن در شعبه 4 دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد

 کیوان گفت: آن روز مقابل خانه پدر زنم رفته بودم تا از نامزدم و خواهرش شماره پسری را که مزاحم آنها شده بود  بگیرم. من برای ترساندن آنها اسلحه همراه برده بودم و به سمت در خانه شلیک کردم اما گلوله ناخواسته با پدر زنم برخورد کرد و موجب مرگ وی شد.

با پایان دفاعیات پسرجوان قضات دادگاه با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را به قصاص محکوم کردند .اما با اعتراض متهم به حکم صادره پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و حکم قصاص وی شکسته شد .

به این ترتیب کیوان بار دیگر در شعبه هم عرض محاکمه شد .در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که این بار  در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند .اما نامزد کیوان و خواهرش اعلام کردند که دیه می‌خواهند و حاضر به قصاص نیستند.

وقتی کیوان در جایگاه ویژه ایستاد به قضات گفت: چندماهی بود که با سارا نامزد کرده بودم. مدتی قبل متوجه شدم خواهر کوچک سارا با یک پسرغریبه تلفنی صحبت می کند. من از این ماجرا ناراحت شدم و به او تذکر دادم اما خواهر سارا گفت پسرجوان مزاحم اوست.

وی ادامه داد: چند روز بعد دوباره متوجه شدم خواهرنامزدم و پسر غریبه تلفنی صحبت می کنند. من که عصبانی شده بودم از سارا و خواهرش خواستم تا تلفن پسرغریبه را به من بدهند اما آنها قبول نکردند و به خانه شان رفتند. من از رفتار نامزدم و خواهرش عصبانی شده بودم. به همین خاطر اسلحه ای را که در خانه داشتم برداشتم و مقابل خانه شان رفتم تا آنها را بترسانم.

این متهم در تشریح جزییات قتل گفت: پدر نامزدم و برادرهایش همگی در یک آپارتمان چهارطبقه ساکن بودند. من آن شب گمانی کردم همه آنها در طبقه چهارم هستند. به همین خاطر زنگ در را زدم. وقتی کسی در را باز نکرد با لگد به در حیاط کوبیدم و سپس  چند تیر به سمت در خانه شلیک کردم. اما چون پدرنامزدم در طبقه اول خواب بود با شنیدن صدای لگد مقابل در آمده بود و من از این ماجرا بی اطلاع بودم.

وی به قضات گفت: باور کنید من نمی دانستم پدرنامزدم مقابل در است.اگر می دانستم او پشت در آمده هرگز شلیک نمی کردم. من خصومتی با او نداشتم و هرگز راضی به مرگ او نبودم. به همین خاطر هم نامزدم و خواهرش که از نیت من مطلع هستند از قصاص گذشت کرده اند. من آن روز غیرتی شده بودم و می خواستم هر طور شده شماره تلفن پسرمزاحم را به دست بیاورم و او را ادب کنم.

با پایان دفاعیات این متهم قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را بار دیگر به قصاص محکوم کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل پدرزن اخبار حوادث قتل پدرزن قتل پدرزن با گلوله سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فرشته حسینی سحر قریشی فرشته حسینی و نوید محمد زاده مهدی قائدی سردار آزمون سردار آزمون و نامزدش مهدی قائدی و همسرش قصاص محکوم قتل پدرزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم

به گزارش "ورزش سه"، رایان بابل، وینگر سابق لیورپول، تایید کرد که از انتخاب لیورپول ناراحت است و در دوران حضورش در آنفیلد "ناراضی و مضطرب" بود.

بابل در سال 2007 با مبلغ 14 میلیون دلار از آژاکس به لیورپول پیوست اما نتوانست آنطور که باید ارزش خود را اثبات کند. او تنها 22 گل در 146 بازی با پیراهن لیورپول در تمامی رقابت‌ها به ثمر رساند.

بابل 37 ساله در مورد شروع سخت خود در لیورپول، اینکه رافائل بنیتز، سرمربی وقت، چگونه با او سرد برخورد کرد و همچنین اینکه چرا نتوانست در لیورپول تبدیل به یک خرید موفق شود، صحبت کرده است.

او به اتلتیک گفت:"این برای خودم کمی ناامید کننده بود، چون زمانی که در نهایت لیورپول را انتخاب کردم، به من قول دادند که زیاد بازی کنم و به من گفته شد که واقعاً با من خوب رفتار خواهند کرد. اما از روز اول، من تنها بودم و این موضوع خیلی سخت بود.

من 20 ساله بودم، اولین بار بود که در خارج از کشورم زندگی می‌کردم، اولین بار بود که خانه داشتم چون آن زمان هنوز در خانه والدینم در هلند بودم. بنابراین بسیاری از چالش‌های جدید وجود داشت که مجبور شدم به یکباره با آن‌ها مقابله کنم و کار را بسیار سخت کرده بود.

زمان‌هایی وجود داشت که واقعا خوشحال نبودم، کاملا شبیه به خودم نبودم یا مضطرب بودم. فکر می‌کنم اکنون در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که می‌خواهید از بازیکن آسیب پذیر حمایت کنید. من در زمانی فوتبالیست بودم که نشان دادن ضعف، غیرقابل قبول بود. امکان داشت شما را کاملا کنار بگذارند."

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره سابق لیورپول: همیشه مضطرب بودم
  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • دلیل نقض حکم اعدام بابک زنجانی چه بود؟
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • استرداد اموال و بدهی های بابک زنجانی؛ زمینه تبدیل اعدام به ۲۰ سال حبس!
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • عبرت‌های بابک برای اکبرها
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • فضاحت با هزینه بی‌بی‌سی