Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا مشغول آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات مختلف هستند.

تیم فوتبال منچستریونایتد در دیداری تدارکاتی با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل کوئینز پارک رنجرز شکست خورد.

جسی لینگارد و الانگا دقایق ۴ و ۷۳ برای منچستر گلزنی کردند. چارلی آستین (۶)، دایکس (۵۳ و ۵۹) و ادوباجو (۵۸) هم برای کوئینز پارک رنجرز گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دورتموند هم در دیداری تدارکاتی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب اتلتیکو بیلبائو شد.

رائول گارسیا و ویویان گل‌های بیلبائو را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید

مدافع تیم فوتبال منچستریونایتد مصدوم شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال اروپا اخبار ورزشی تیم فوتبال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند

اسطوره منچستریونایتد و فوتبال دانمارک از دو سرمربی نام‌دار آلمانی حمایت کرد.

طرفداری | پیتر اشمایکل از توماس توخل تمام‌‍قد حمایت کرد.

منچستریونایتد از جمع چهار تیم برتر برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا خارج شده و حالا صحبت از تغییر سرمربی در این تیم به وضوح به گوش می‌رسد. توماس توخل، سرمربی سابق چلسی که در حال حاضر در بایرن مونیخ حضور دارد، به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی سرمربی هلندی در نظر گرفته شده‌است. 

توماس توخل از همین حالا از حمایت همه‌جانبه یکی از اسطوره‌های منچستریونایتد برخوردار است. پیتر اشمایکل در گفتگو با Bein Sports، از عملکرد توخل در بایرن دفاع کرد و معتقد است این سرمربی آلمانی اقتدار لازم برای موفقیت در منچستریونایتد را دارد، حتی او را با یورگن کلوپ مقایسه کرد. اشمایکل در این‌خصوص گفت:

دانش توخل از فوتبال فوق‌العاده‌است

من او را دوست دارم. توماس توخل را دوست دارم. چندین بار افتخار صحبت با او را داشته ام. دانش توخل از فوتبال خارق العاده است. فکر می کنم او کمی بدشانسی آورده که در دو باشگاه بزرگ فوتبال، در زمان اشتباهی از تاریخ آنها حضور پیدا کرده است؛ زمانی که همه چیز در تمام سطوح به خوبی کار نمی کرد. اینطور نیست که او مثلاً در چلسی عملکرد خوبی نداشته باشد. او لیگ قهرمانان را برد، نه؟ من توخل را دوست دارم. او اقتدار خاصی از خود نشان می دهد. می‌دانید، هرگز نباید افراد را مقایسه کرد، اما او همان چیزی را دارد که کلوپ دارد.

 توخل و کلوپ برای یونایتد مناسب هستند

اگر منچستریونایتد به دنبال سرمربی است، توخل قطعا باید یکی از گزینه ها باشد. او پیشینه‌ای عالی دارد. همانطور که گفتم، توخل اقتدار دارد، او ثابت کرده که می تواند برنده شود. او یک سرمربی بزرگ است، نه؟ کلوپ هم همینطور. کلوپ هم می تواند گزینه‌ای عالی برای برای منچستریونایتد باشد. من نمی گویم او باید سرمربی شود، فقط می گویم اگر منچستر به دنبال سرمربی است، او باید در دسته مربیانی قرار بگیرد که یونایتد باید به سراغشان برود. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی