Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی صنعت برق استان فارس  شامگاه شنبه جداول  برنامه خاموشی های احتمالی مدیریت اضطراری بار در این حوزه را اعلام کرد و از شهروندان خواست فقط هفته جاری و دو هفته بعد را با برنامه ریزی و مدیریت مصرف سپری کنند تا از روزهای اوج مصرف برق عبور نماییم.

در توضیح این روابط عمومی آمده است : باتوجه به اجرای برنامه احتمالی مدیریت اضطراری بار ناشی از کمبود تولید و افزایش مصرف برق، ضمن پوزش از هم استانی های فهیم و سپاس از شکیبایی و همراهی در این شرایط سخت، در خصوص اجرای برنامه احتمالی خاموشی ها بر اساس جداول اعلامی ،موارد زیر را به اطلاع مردم شریف استان فارس می رساند:

 برنامه خاموشی های احتمالی مدیریت اضطراری بار از طریق سایت های شرکت توزیع نیروی برق شیراز"  به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

shirazedc.co.ir جهت شهرستان های شیراز، مرودشت، پاسارگاد، ارسنجان،خرامه، کوار،سروستان،سپیدان، زرقان و بیضا و شرکت توزیع نیروی برق استان فارس" به آدرس www.farsedc.ir  جهت سایر ۲۶ شهرستان استان فارس به تفکیک، قابل دریافت و مشاهده می باشد. 

 میزان خاموشی ها برای هر گروه با توجه به سقف های اعلامی و میزان تجاوز مصرف برق در استان ها؛ به صورت متمرکز و سراسری توسط مدیریت شبکه برق ایران، اعلام و متعاقبا موارد فوری به شرکت های توزیع نیروی برق شیراز و استان فارس اعلام و بر اساس جداول خاموشی های احتمالی ، اعمال می گردد. ضمنا این برنامه ها به مفهوم قطعیت اعمال خاموشی نبوده و در صورت محدودیت تامین برق،اجرا خواهد شد.*

 با توجه به اینکه احتمال قطعی برق ناخواسته بر اثر سایر شرایط فنی و غیرفنی وجود دارد و نیاز به تماس شهروندان با مراکز اتفاقات می باشد؛ خواهشمند است فقط در صورت افزایش خاموشی های مدیریت اضطراری بار طبق جداول اعلامی به بیش از ۲ ساعت با مرکز ۱۲۱ تماس گرفته شود.

در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده جهت لوازم برقی خود از محافظ استفاده و درصورت عدم استفاده ، لوازم خود را در زمان قطع برق از مدار خارج نمایید و پس از وصل برق با تاخیر آنها را روشن نمایید. 

برچسب‌ها انرژی برق مصرف بهینه برق برق پروندهٔ خبری مصرف برق در فصل گرما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مصرف بهینه برق برق انرژی برق مصرف بهینه برق برق مدیریت اضطراری بار استان فارس خاموشی ها مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد

شهردار اصفهان گفت: زنجیره افتتاح پروژه‌ها با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه از دوشنبه هفته جاری در شهر اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های سنین مختلف از بعدازظهر تا پاسی از شب در اماکن عمومی از جمله کوه صفه، میدان امام (ره)، محور چهارباغ و در دل محلات، فرهنگسراها، میادین و میدان‌چه‌های شهر در حال برگزاری است و گردشگرانی از کشور و مهمانانی از خارج کشور برای حضور در برنامه‌های مورد علاقه خود به اصفهان آمده‌اند که امیدواریم همه بتوانند از این برنامه‌های متنوع و جذاب بهره‌مند شوند.

وی با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها و تبریک این روز به اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: تشکیل شوراها اتفاق خوبی در کشور بود که موجب جهش در مدیریت شهری شد و از نعمت واگذاری کارها به مردم از طریق شوراها، شهرها رشد فزاینده ای پیدا کرد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در اصفهان نیز در این دوره مدیریت شهری شهرداری و شورا در تعامل سازنده توانستند منشأ خیر و برکت شوند

وی با اشاره به اینکه سال گذشته هر دو هفته یکبار در هر منطقه پروژه‌های آماده بهره‌برداری را افتتاح و تحت عنوان «به احترام مردم اصفهان» تقدیم شهروندان می‌کردیم، خاطرنشان کرد: از دوشنبه هفته جاری زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه آغاز می‌شود که امیدوارم شهروندان در این برنامه حضور به هم رسانند و از این فضای زیبا لذت ببرند.

کد خبر 748216

دیگر خبرها

  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان