Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:40:22 GMT

پیام آلگری برای ستاره یووه؛ باید ۱۰ گل بزنی! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۵۰۲۶

بعد از گلزنی وستون مک کنی در بازی دوستانه یوونتوس برابر چزنا، ماسیمیلیانو آلگری واکنش جالبی از خود نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، یونتوس در رقابت‌های فصل گذشته با هدایت سرمربی سابق خود یعنی آندره‌آ پیرلو روزهای سختی را در سری آ پشت سر گذاشت؛ فاتح 9 دوره پیاپی اسکودتو تا آستانه ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز پیش رفت اما نتایج در هفته پایانی به گونه ای رقم خورد که بیانکونری در رده چهارم قرار بگیرد و این باشگاه از یک فاجعه فرار کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از پایان فصل گذشته و همانطور که پیش‌بینی می‌شد آندره آ پیرلو از هدایت بیانکونری برکنار شد و بعد از شایعات فراوانی که در رابطه با سرمربی جدید یوونتوس وجود داشت نهایتاً این مکس الگری بود که دوباره به نیمکت بانوی پیر بازگشت.

 

یوونتوس این روزها زیر نظر مکس آلگری برای شروع قدرتمند در رقابت‌های فصل آینده آماده می‌شود و در همین راستا آنها از ساعتی پیش در یک بازی دوستانه به مصاف چزنا رفته اند.
اما گل دوم یوونتوس توسط ستاره آمریکایی این تیم یعنی وستون مک کنی به ثمر رسیده است؛ موضوعی که واکنش جالب آلگری همراه بود و او بعد از این گل رو به مک کنی عدد 10 را نشان داد تا به این بازیکن پیام داده باشد که باید در فصل پیش رو این تعداد گل را به ثمر برساند.

 

 

یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی

به گزارش "ورزش سه"، سزار لوئیس منوتی، سرمربی پیشین تیم ملی آرژانتین، در 85 سالگی درگذشت و جهان فوتبال برای همدردی با این اتفاق پیام‌های گوناگونی را منتشر کردند.

خوزه لوئیس چیلاورت، ملی‌پوش سابق پاراگوئه، نه تنها با این پیام‌های تسلیت همراهی نکرد، بلکه از کنایه به سرمربی سابق آرژانتینی به دلیل درگیری‌ای که در گذشته با هم داشتند، غافل نشد.

چیلاورت در اکس (توییتر سابق) نوشت: "ما میمون‌ها هنوز زنده‌ایم و به بچه‌ها مواد مخدر نمی‌دهیم. در دهه 90 همه ما آن را با وِلِز نابود کردیم."

چیلاورت به یک درگیری قدیمی اشاره دارد. این درگیری به زمانی مربوط می‌شود که او بازیکن تیم ولز سارسفیلد و منوتی هم سرمربی ایندیپندنته بود.

پس از بازی بین دو تیم، منوتی درمورد چیلاورت گفته بود: "فکر می‌کنم کاری که باید با چیلاورت انجام شود این بود که او را به مدارس و دانشگاه‌ها ببریم تا بچه‌ها بدانند که انسان 40 میلیون سال پیش چگونه بوده است! اول چیلاورت بوده، بعد میمون‌ها و بعد انسان‌ها."

دیگر خبرها

  • اسطوره یوونتوس در کلاس درس آلگری (عکس)
  • حضور الساندرو دل پیرو در کلاس‌های مربیگری مکس الگری / عکس
  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!