Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفیلد یونایتد به سادگی دروازه بان ملی پوش خود را از دست نمی دهد. 

آرسنال در حال بررسی شرایط برای ارائه سومین پیشنهاد خود به شفیلد یونایتد جهت به خدمت گیری آرون رمزدیل است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، پیش از این دو پیشنهاد آرسنالی ها برای این دروازه بان ۲۳ ساله رد شد. انتظار می رود هر پیشنهادی، همراه با یک پاداش بزرگ باشد و بر اساس گزارش ها، آخرین پیشنهاد آرسنال ۱۸ میلیون پوند به علاوه پاداش هایی بود که می توانست رقم کل را به ۲۵ میلیون پوند برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکای ادعای برخی رسانه ها که از پیشنهاد ۳۰ میلیون پوندی آرسنال حرف می زدند را تایید نمی کند.

رمزدیل تابستان گذشته در ازای ۱۸.۵ میلیون پوند از بورنموث به شفیلد یونایتد پیوست ولی در نهایت همچون تجربه خود در بورنموث، در پایان فصل شاهد سقوط تیمش به دسته پایین تر بود. او در یورو ۲۰۲۰ هم عضوی از تیم ملی انگلیس بود ولی هنوز بازی ملی در کارنامه ندارد. 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است استوری رامین رضاییان برای کوبیاک / عکس جای خالی تماشایی سعید معروف و امتیازگیری برای ایران در ست پنجم مقابل ل بنرهایی علیه پوگبا در پاریس؛ اولتراهای پاری سن ژرمن مسئولیت این بنرها را بر عهده نگرفتند اکیپ خبر داد: حقوق دوناروما در پاریس پایین‌تر از حقوق پیشنهادی میلان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!

عملکرد ناامیدکننده تن هاخ و شیاطین؛ این تعداد باخت برای آن‌ها در لیگ برتر بی‌سابقه بوده‌است!

طرفداری | منچستریونایتد به رکورد بی‌سابقه 13 شکست در یک فصل از لیگ برتر انگلیس رسید.

دیدار تیم‌های کریستال پالاس و منچستریونایتد از هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس با شکست 4-0 شیاطین سرخ خاتمه یافت. در شبی که بیش از هر زمانی اوضاع نابسامان یونایتد در سلهست پارک نمایان شد، تیم اریک تن هاخ مقابل میزبان لندنی حرفی برای گفتن نداشت و به طرز تحقیرآمیزی به اولدترافورد بدرقه شد. منچستریونایتد علاوه بر از دست جایگاه هفتم جدول و تقدیم آن به چلسی، رکوردی را به ثبت رساند که در تاریخ این باشگاه در لیگ برتر انگلیس بی‌سابقه بوده‌است.

منچستریونایتد برای اولین‌بار در تاریخ خود در لیگ برتر انگلیس، 13 شکست را در طول یک فصل تجربه کرد. این در حالی است که یونایتد تا پایان مسابقات 3 بازی دیگر (آرسنال، برایتون و نیوکاسل) در پیش رو دارد و احتمال ارتقای این رکورد فاجعه وجود دارد. برای اولین‌بار در 47 سال گذشته، منچستریونایتد در تمامی رقابت‌های فصل مجموعاً 81 گل دریافت کرده‌است! شیاطین سرخ آخرین‌بار در فصل 77-1976 چنین عملکرد ناامیدکننده‌ای به ثبت رسانده‌بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان