Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هادی قانع امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۳ ایستگاه عملیاتی سازمان آتش نشانی شیراز برای پیشگیری از عوارض احتمالی وزش طوفان در آماده باش کامل قرار دارد، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی با توجه به شرایط خاص پیش آمده، اکیپ‌های عملیاتی ویژه‌ای را با تجهیزات خاص امدادی از قبیل ابزار برش، ماشین‌ها و تیم پشتیبانی برای دفع خطر آماده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از شروع طوفان در شهر شیراز علاوه بر آماده باش کامل ایستگاه ها، آتش نشانان در شش نقطه کلیدی شهر برای کمک به شهروندان مستقر شدند.

محمدهادی قانع با اشاره به انجام تعداد ۳۰ عملیات امدادی از شروع طوفان توسط آتش نشانان، ابراز داشت: شکستگی درختان، قطع برق، حبس افراد در آسانسور، احتمال سقوط خطرناک جرثقیل در پروژه ساختمانی و ریزش دیوار در چندین نقطه شهر دلیل انجام این عملیات‌ها بوده است.

او خواستار عدم حضور و تجمع شهروندان در سطح شهر شد و تاکید کرد که از قرار گرفتن در کنار ساختمان‌های بلند، تیر‌های برق و درختان مختلف خودداری شود.

قانع تاکید کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن حفظ خونسردی با آتش نشانی تماس بگیرند تا نیرو‌های آتش نشان برای کمک به آن‌ها اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز عصر شنبه ۲ تیر ماه، شیراز وزش تندباد شدیدی را همراه با گرد و غبار تجربه کرد که منجر به بروز مشکلاتی نظیر قطع برق، اختلال در تردد خودرو‌ها و سقوط درختان و ...شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی شیراز حوادث فارس آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا جاویدی در تشریح این خبر گفت: پیش از ظهر شنبه حین انجام عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بلوار میثم، سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ به علت ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متأسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

رضا جاویدی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه و تسلیت به خانواده‌های متوفیان ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضائی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

جاویدی گفت: شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار برای اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

کد خبر 6090171

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین