Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@12:30:23 GMT

(عکس) استقلال با راننده اتوبوس خانم به شمال رفت

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۵۱۹۱

(عکس) استقلال با راننده اتوبوس خانم به شمال رفت

بازیکنان استقلال با دو دستگاه اتوبوس راهی قائمشهر شدند تا خود را برای بازیکنان نساجی آماده کنند.

راننده یکی از این اتوبوس‌ها خانم بیرقدار از هواداران استقلال بود که از تهران تا قائمشهر رانندگی کرد و بازیکنان را به مقصد رساند. این قضیه برای خود بازیکنان استقلال هم جالب بود و آنها از اینکه یک خانم به خوبی رانندگی می‌کند تعریف و تمجید می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ۴ استقلالی از جمله مهدی قایدی و شیخ دیاباته استقلال را در سفر به قائمشهر همراهی نکردند. مجیدی قصد دارد به بازیکنان اصلی تیمش استراحت بدهد و از آنها در بازی هفته آخر مقابل سپاهان و البته نیمه نهایی جام حذفی استفاده کند.

مهمترین سوژه سفر استقلالی‌ها به قائمشهر همین رانندگی یک خانم بود که گفته می‌شود از طرفداران پروپاقرص استقلال هم هست.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • خواب آلودگی راننده پژو جان پاکبان گرگانی را گرفت
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم