Web Analytics Made Easy - Statcounter

سولسشر هواداران یونایتد را از آخرین وضعیت بازیکنان تیم مطلع کرد. 

اوله گونار سولسشر می گوید مذاکرات برای تمدید قرارداد پل پوگبا ادامه دارد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، این روزها شایعه انتقال پوگبا به فرانسه و بازی کردن برای پاری سن ژرمن بیشتر و بیشتر جلب توجه می کند. از قرارداد این هافبک طراح با منچستریونایتد فقط یک سال باقی مانده است و همین شایعات در مورد او را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولسشر پس از شکست ۴-۲ منچستریونایتد مقابل کوئینز پارک رنجرز در دیداری دوستانه، به خبرنگاران گفت:

درباره بازی

نمی توان از این نتیجه رضایت داشت ولی تمرین خوبی بود و این می تواند برای برخی از جوانان تیم آموزنده باشد. این بازی نشان داد در مراحل آماده سازی به کجا رسیده ایم. اما در اواخر کار از بازی بچه ها که علیرغم دریافت چند گل به تلاش ادامه دادند لذت بردم. 

مصدومیت الکس تلس

متاسفانه الکس سر خورد و بعد مچ پایش پیچ خورد. او چند هفته ای دور خواهد بود. امیدواریم وضعیتش خیلی بد نباشد ولی برای مدتی از تیم دور خواهد بود. 

تمدید قرارداد پل پوگبا

مذاکرات بین نمایندگان پل و باشگاه جریان دارد. طی تمام مکالماتی که با پل داشتم متوجه شدم که او اشتیاق زیادی برای فصل پیش رو دارد. همیشه گمانه زنی هایی پیرامون پل وجود دارد و باشگاه هایی هم به او علاقه مند هستند. طبیعتا ما شاهد بهترین عملکرد پل بوده ایم و او از احساس ما نسبت به خودش مطلع است. من از کار کردن با او لذت بردم و امیدوارم بتوانیم باز هم با هم کار کنیم.  

بازگشت ملی پوشان

بازیکنان انگلیسی و فرد که تا انتهای یورو و کوپا آمریکا پیشروی کردند، به تعطیلات نیاز دارند. آن ها حدود ۱۰ روز دیگر به جمع ما بر می گردند.  

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است استوری رامین رضاییان برای کوبیاک / عکس جای خالی تماشایی سعید معروف و امتیازگیری برای ایران در ست پنجم مقابل ل بنرهایی علیه پوگبا در پاریس؛ اولتراهای پاری سن ژرمن مسئولیت این بنرها را بر عهده نگرفتند اکیپ خبر داد: حقوق دوناروما در پاریس پایین‌تر از حقوق پیشنهادی میلان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!