Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@18:56:53 GMT

جوان 33 رفت و جنازه اش برگشت / مرگ پر ابهام در مهران

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۵۲۷۱

جوان 33 رفت و جنازه اش برگشت / مرگ پر ابهام در مهران

سرهنگ "قدرت الله شهبازبیگی" ، بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  مبنی پیدا شدن جسد مرد جوانی در نزدیکی جاده پایانه مرزی، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش رکنا، وی تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که جوان ۳۳  ساله برای چراندن گوسفندان به مراتع رفته بود در وقت همیشگی به خانه برنگشته و با تلاش افراد محلی جسد وی در نزدیکی جاده پایانه مرزی پیدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه هیچگونه آثار و ادوات جرم در محل پیدا نشده است افزود: جسد فرد متوفی برای بررسی بیشتر و علت فوت به پزشک قانونی منتقل شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جسد اخبار حوادث جنازه جسد جسد چوپان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فرشته حسینی سحر قریشی فرشته حسینی و نوید محمد زاده سردار آزمون سردار آزمون و نامزدش مهدی قائدی مهدی قائدی و همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد

فرمانده انتظامی شهرستان خوی با اشاره به وقوع یک فقره قتل بر اثر اختلاف حساب گفت: قاتل فراری که یک جوان ۲۸ ساله را به قتل رسانده و متواری شده بود با اقدامات فنی پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، کیومرث پاکدل امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای خوی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که قاتل پس از به قتل رساندن جوان ۲۸ ساله به وسیله سلاح سرد از محل وقوع جرم متواری شده‌است.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی گفت: با بررسی‌های پلیسی قاتل در همان لحظات اولیه دستگیر و در مواجهه با ادله به بزه ارتکابی اعتراف کرد.

پاکدل علت قتل را اختلاف حساب قاتل با مقتول عنوان و تصریح کرد: شهروندان همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند.

وی تأکید کرد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 749519

دیگر خبرها

  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد