Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@16:55:58 GMT

طوفان شدید در پارسیان +عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۵۳۱۶

طوفان شدید در پارسیان +عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

طوفان و باد بسیار شدید در عصر امروز در پارسیان باعث خسارات فراوانی به مبلمان شهری و به منازل مسکونی مردم شد.

به گزارش مشرق، طوفان و باد شدید در عصر روز شنبه ۲ مردادماه خسارات زیادی به زیرساخت‌ها و مبلمان شهری وارد کرد و آسیب‌های فراوانی به تابلوهای شهری، سازه‌های موقت، ابنیه عمومی، تابلوهای سردرب مغازه‌ها و درختان سطح شهر وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود مولوی شهردار پارسیان در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: سرعت طوفان بالغ بر ۱۳۰ کیلومتر تخمین زده شده و به گفته بسیاری از اهالی مسن این شهرستان، چنین باد شدید و طوفانی در چند دهه اخیر بی سابقه بوده است.

وی افزود: این طوفان باعث خسارات بسیار بالا به تاسیسات و امکانات شهری شد و بسیاری از درختان سطح شهر از ریشه کنده شده‌اند و تابلوهای بسیاری از مغازه ها و درب های آنها دچار خسارت شدید گردیده است.

مولوی عنوان کرد: تاسیسات برق شهر پارسیان نیز دچار آسیب دیدگی وخسارت شده است و بسیاری از سازه‌های موقت مردم از جا کنده شده و احتمال سقوط آنها در ساعات آینده وجود دارد که از مردم می‌خواهیم نهایت دقت و اختیاط را داشته باشند.

خبرنگار: جواد علی پرست

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو طوفان شدید هرمزگان مشرق پارسیان طوفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری

محسن افشار با اشاره به مشکلات موجود در شهرک پیشاهنگی گفت: افزایش ارتقاء امنیتی در این منطقه امر واجب و مهمی است که در این خصوص مدیریت شهری با اختصاص زمین جهت احداث کلانتری در شهرک پیشاهنگی آماده همکاری است.

وی با اشاره به نیازهای این شهرک ادامه داد: در این زمینه توافق‌هایی نیز حاصل شده است. همچنین احداث فضای سبز برای این منطقه در دستور کار قرار داشته و اعتبار لازم برای احداث دیده شده است.

 افشار با اشاره به برنامه‌های پیش رو بیان کرد: احداث فضای سبز در شهرک رضوانیه و منطقه باسکول هم در دستور کار بوده و در بودجه سال جاری نیز اعتبار آن دیده شده است. علاوه بر این احداث پارکینگ طبقاتی، فرهنگسرا و بازار روز در مناطق سه گانه از دیگر مواردی است که اعتبار احداث آنها در بودجه دیده شده و در دستور کار این شورا است.

وی ادامه داد: همچنین اجرای خط ویژه بی آر تی، سالن ورزشی در شهرک پیشاهنگی، ارتقای سیاسی، جمع آوری آب‌های سطحی و احداث زمین بسکتبال و چمن مصنوعی از دیگر برنامه‌های پیش رو است که طرح‌های اولیه آن نیز آماده شده و پس از بررسی‌های نهایی وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به توسعه خدمات عمومی و درمانی در کمالشهر گفت: واگذاری زمین و همکاری در ساخت بیمارستان کمالشهر و همچنین جانمایی و تهیه زمین برای احداث مصلی از جمله اقداماتی است که توسط شورا در حال پیگیری است.

وی گفت: امیدواریم سایر نیازهای شهری کمالشهر با توجه به بافت جمعیتی و ویژگی خاص منطقه‌ای و صنعتی آن در طی برنامه‌های پیش رو با مساعدت سایر مراکز مرتبط تحقق بیشتری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • قیمت سکه پارسیان کادویی با عیار ۷۵۰
  • آماده باش مدیریت بحران در چند استان | خطر سیل و طوفان در کمین مردم | از کوه و دشت دوری کنید!
  • تصاویر عجیب از طوفان شدید و گردوغبار در همسایگی ایران
  • ببینید | تصاویر عجیب از طوفان شدید در استان الانبار عراق
  • (ویدئو) لحظه دلهره‌آور رسیدن طوفان شدید به یک قطار
  • (ویدئو) وقتی طوفان شدید به یک قطار رسید
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت