Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت جذاب پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر همچنان ادامه دارد

به گزارش طرفداری، با رسیدن پرسپولیس به مرز 61 امتیاز در تاریخ لیگ برتر و سپاهان به امتیاز 59، این 2 تیم در جدول بهترین امتیازات لیگ های 16 به رده های بالایی رسیدند.

پرسپولیس به دسته 60 امتیازی ها رسید و سپاهان از برخی قهرمانان گذشته لیگ های 16 تیمی فراتر رفت، این مساله نشان دهنده اوج رقابت در مسابقات فوتبال لیگ حرفه ای امسال محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین تیم های تاریخ ایران در لیگ های 16 تیمی عبارتند از:

پرسپولیس 99-98: 67 امتیاز

پرسپولیس 96 - 95: 66 امتیاز

پرسپولیس 78 - 77: 65 امتیاز

پرسپولیس 97-96: 64 امتیاز

فولاد 84-83: 64 امتیاز

پرسپولیس 98-97: 61 امتیاز

پرسپولیس 1400-99: 61 امتیاز (در 28 بازی)

پرسپولیس 54-53: 60 امتیاز

سپاهان 1400-99: 59 امتیاز

سپاهان 94-93: 59 امتیاز

استقلال 85-84: 59 امتیاز

پرسپولیس 76-75: 59 امتیاز

برخی تیم ها با کمتر از امتیاز سپاهان، تیم دوم امسال تا اینجای رقابت های لیگ بیستم، قهرمان لیگ شده اند؛ از جمله این تیم ها می توان به پاس 55، پاس 56، پرسپولیس 74، سایپای 86-85، فولاد 93-92، استقلال خوزستان 95-94 و... اشاره کرد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است استوری رامین رضاییان برای کوبیاک / عکس جای خالی تماشایی سعید معروف و امتیازگیری برای ایران در ست پنجم مقابل ل بنرهایی علیه پوگبا در پاریس؛ اولتراهای پاری سن ژرمن مسئولیت این بنرها را بر عهده نگرفتند اکیپ خبر داد: حقوق دوناروما در پاریس پایین‌تر از حقوق پیشنهادی میلان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امتیاز پرسپولیس 59 امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

شاگردان میکل آرتتا با غلبه بر رقیب همشهری به پیشروی خود در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (یکشنبه)، تیم فوتبال تاتنهام در دربی شمال لندن میزبان رقیب دیرینه خود آرسنال بود که این بازی با برتری 3 بر 2 توپچی‌ها همراه شد.

گل به خودی پیر امیل هویبرگ بازیکن تیم تاتنهام در دقیقه 15، آرسنالی‌ها را پیش انداخت. گل بعدی توپچی‌ها در دقیقه 27 توسط مهاجم خودشان، بوکایو ساکا رقم خورد و در دقیقه 38 نیز کای هاورتس مهاجم آلمانی توپچی‌ها اختلاف را به 3 گل افزایش داد.

در نیمه دوم تاتنهام به بازگشت به بازی امیدوار شد و ابتدا در دقیقه 64 توسط کریستین رومرو و سپس در دقیقه 87 به وسیله سون هئونگ مین از روی نقطه پنالتی دو گل از گل‌های خورده را جبران کرد. با این حال شاگردان آنگه پوستکوغلو در نهایت نتوانستند از شکست خانگی بگریزند وبا قبول نهمین باخت‌شان در این فصل لیگ برتر شانس خود را برای بازگشت به رده چهارم جدول از دست دادند.

آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد

آرسنال اما با کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش 80 امتیاز شد و اکنون با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی و 4 امتیاز برتری نسبت به این تیم، جای خودش را در صدر جدول تثبیت کرد. در همین حال فاصله توپچی‌ها با دیگر مدعی قهرمانی یعنی لیورپول که تعداد بازی‌هایش برابر با آرسنال مساوی است، به 5 امتیاز افزایش یافت.

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیسف از ساعت 19 امشب به وقت تهران، منچسترسیتی میهمان استون‌ویلا، تیم چهارم جدول رده‌بندی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند