Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@11:13:49 GMT

غیررسمی؛ توبی آلدرویرلد به الدحیل قطر پیوست

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۵۳۷۴

غیررسمی؛ توبی آلدرویرلد به الدحیل قطر پیوست

پس از توافق 13 میلیون پوندی الدحیل قطر با تاتنهام بر سر انتقال توبی آلدرویرلد، این باشگاه سریعاً با مدافع 32 ساله و بلژیکی اسپرز نیز به توافق شخصی رسید. او دقایقی پیش برای امضای قرارداد با الدحیل وارد قطر شد.

توبی آلدرویرلد امشب به قطر رسید و فردا پس از حضور در تست پزشکی الدحیل رسماً بازیکن این باشگاه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از نیکولو اسکیرا؛ قرارداد این مدافع بلژیکی با الدحیل 3 سه ساله است و دستمزد او حداقل دو برابر خواهد شد. دستمزد آلدرویرلد در تاتنهام 4 میلیون پوند در سال بود.

Caption

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است استوری رامین رضاییان برای کوبیاک / عکس جای خالی تماشایی سعید معروف و امتیازگیری برای ایران در ست پنجم مقابل ل بنرهایی علیه پوگبا در پاریس؛ اولتراهای پاری سن ژرمن مسئولیت این بنرها را بر عهده نگرفتند اکیپ خبر داد: حقوق دوناروما در پاریس پایین‌تر از حقوق پیشنهادی میلان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، بادرخواست کادرفنی، پائولولامونیر پاسور ۳۰ ساله برزیلی که سابقه هفت سال حضور در سطح اول والیبال برزیل (سوپر لیگ برزیل) را در کارنامه دارد و همچنین دو سال عضو تیم ملی دانشجویان برزیل و فصل گذشته نیز در لیگ حرفه‌ای والیبال هند توپ می‌زده است؛ به طور رسمی با عقد قراردادی یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد در آمد، تا فصل آینده به عنوان پاسور تیم فعالیت کند.

دیگر خبرها

  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده