Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند، گفت: نمایشگاه پوستر «سیمای خورشید» در نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، امیر بحیرایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت نمایشگاه پوستر تحت عنوان "سیمای خورشید" از دیدارهای مقام معظم رهبری (مدظله) با قشرهای مختلف مردم و بیانات علما و بزرگان پیرامون ولایت و شخصیت بزرگوار ایشان و دل نوشتهای اقشار مختلف و همچنین تعدادی از دست نوشته ها و اشعار مقام معظم رهبری (مدظله) در گالری مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند، گفت: بیش از ۳۰ اثر از دست نوشته ها و اشعار مقام معظم رهبری و بیانات علما و بزرگان پیرامون ولایت و شخصیت بزرگوار ایشان در قالب پوستر به مدت یک هفته از دوم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان دانش از ساعت ۹ الی ۱۴ با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده بازدید علاقمندان می باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس رسانه ملی با خانواده شهید هسته‌ای 

                                                                    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رئیس رسانه ملی و هیات همراه، بهرام‌نیا استاندار ایلام، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمونین(ع) استان، ناصر بهرام مدیرکل صدا و‌سیمای مرکز ایلام با حضور در منزل این شهید گرانقدر ، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کردند.   دکتر جبلی در این دیدار با تجلیل از خانواده دانشمند شهید هسته‌ای کشور گفت: پیشرفت امروز کشورما مرهون خون پاک شهداء به ویژه شهدای هسته‌ای است.   وی افزود: شهیدرضایی نژاد یکی ازشهدای برحسته‌ای هسته‌ای ماست که خدمات و تحقیقات علمی وی و سایر دانشمندان هسته ای نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه کشور داشته است .   رئیس رسانه ملی تاکید کرد: با حمایت استانداری و هنرمندی برنامه سازان صدا و سیمای استان ایلام، باید مستند‌های فاخری درباره زندگی شهید رضایی نژاد و شهدای زمین فوتبال چوار تهیه و تولید گردد.   در پایان این دیدار، دکتر جبلی با اهدا لوح از پدر گرانقدر شهید رضایی نژاد تقدیر کرد.   گفتنی است شهید داریوش رضایی‌نژاد از دانشمندان هسته‌ای کشور که در تاریخ ۱ مرداد ۱۳۹۰ توسط ایادی استکبار و سرویس جاسوسی اسرائیل (موساد) در درب منزل خود به فیض شهادت نائل شد.

دیگر خبرها

  • دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری
  • اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز تبیین می شود
  • برگزاری کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری درتبریز
  • دیدار رئیس رسانه ملی با خانواده شهید هسته‌ای 
  • رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است