Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@11:41:12 GMT

درخشش میلاد عبادی پور برای ثبت یک روز تاریخی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۵۵۶۶

شیرینی برد تیم ملی والیبال برابر لهستان بسیار زیاد بود

به گزارش طرفداری، به جز جواد فروغی کاروان ورزش ما در المپیک یک ستاره تابناک دیگر هم داشت، میلاد عبادی پور و البته همه بازیکنان تیم ملی والیبال در دیدار رویایی برابر تیم ملی والیبال لهستان. 

میدان لیگ ملتهای والیبال فرصتی برای شناخت آلکنو از تیم ملی والیبال بود، در این مسابقات میلاد عبادی پور بیشترین انتقادات را هم متوجه خود ساخت، خیلی ها عملکرد او را مورد انتقاد قرار دادند اما در طرفداری نوشتیم با یک بازی درباره ستاره ای که بارها برایمان عالی کار کرده اینگونه نظر ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد عبادی پور در بازی برابر لهستان یکی از بهترین بازی های عمر والیبال خود را در روزهایی انجام داد که برخی حرف از خداحافظی او می زدند، او مخصوصا در ست پنجم برابر لهستان قهرمانانه عمل کرد و بارتوش کورک و ویلفرد لئون را مقهور قدرت جادویی خود کرد.

اگر ایران برابر لهستان 3-2 هم بازنده می شد، باز از عملکرد تیم ملی والیبال و میلاد عبادی پور تجلیل می کردیم، یادتان هست در لیگ ملتهای والیبال چه رفتار تحقیر آمیزی از لهستانی ها دیدیم؟ یادتان هست با ذخیره هایشان برابر ما چقدر فاصله دار رفتار کردند؟

حالا همان تیم با ستارگان درجه اول خود برابر ایران مقهور شد، در روزی که سعید معروف از زمین تا آسمان با معروف لیگ ملتها فاصله داشت، در روزی که قدرت اسپک های محمد موسوی رویایی شده بود، در روزی که میثم صالحی مثل لیگ ملتها عالی بود و در روزی که مهدی مرندی معایب عمده توپ گیری در زمین را رفع کرده بود، روزی که علی اصغر مجرد چنان خوب کار کرد که آلکنو از حضور او در ترکیب اصلی تیم پشیمان نشد، در این روز بزرگ میلاد عبادی پور از همه بهتر بود و هم بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و هم یکی از بهترین روزهای تاریخ والیبال ما را رقم زد. 

در پاسخ به آن همه هجمه قبل از المپیک به میلاد باید گفت آلکنو بیشتر از همه می دانست چرا هزینه حضور متوالی میلاد عبادی پور افت کرده در لیگ ملتها را پرداخت می کند، آلکنوی بزرگ، میلاد عبادی پور را برای چنین روزی می دید و او را برای چنین روزی می خواست.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است استوری رامین رضاییان برای کوبیاک / عکس جای خالی تماشایی سعید معروف و امتیازگیری برای ایران در ست پنجم مقابل لهستان بنرهایی علیه پوگبا در پاریس؛ اولتراهای پاری سن ژرمن مسئولیت این بنرها را بر عهده نگرفتند اکیپ خبر داد: حقوق دوناروما در پاریس پایین‌تر از حقوق پیشنهادی میلان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی والیبال میلاد عبادی پور برابر لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز و با قضاوت هادی علی‌نیافر به مصاف استقلال ملاثانی بود.

در این بازی سپاهان در دقیقه ۴۰ توسط کاوه رضایی به گل رسید تا این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در وقت‌های اضافه بازی و در شرایطی که همه نگاه‌ها به داور بازی بود، شوت سرکش میلاد پاک‌پرور در وقت‌های اضافه این بازی کافی بود تا بازی یک بر یک شود تا تکلیف تیم برنده به وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی کشیده شود.

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه ادامه یافت تا در دقیقه ۱۱۸ با گل رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی سپاهان به برتری دست یافت و جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدکریمی، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی:

علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصاویر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان؛ اعراب درخشش نام خلیج‌فارس را ببینند
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • آخرین امتیازهای میلاد عبادی‌پور در روسیه به درد نخورد
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای