Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، وضعیت کرونا در گلستان از مرز بحران در حال رد شدن و‌ رسیدن به شرایط بحرانی است.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان تقریبا تمام تخت‌های بیمارستانی در استان گلستان پر شده و تعداد انگشت شمار تخت بستری برای پذیرش بیماران‌ کرونایی وجود دارد.

شدت مراجعه بیماران به بیمارستان‌های استان و حتی بستری بیماران با توجه به مقایسه انجام شده از اسفندماه سال ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹ در استان گلستان بسیار بیشتر و شدید‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بر اساس اطلاعات موجود شرایط در گنبدکاووس بسیار بدتر از سایر نقاط استان است به طوری که هادی حق‌شناس استاندار گلستان در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا عنوان کرد در بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس هر نیم متر بیماران روی زمین بستری هستند.

این امر مورد سوال خبرنگاران پس از جلسه ستاد از رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان قرار‌گرفت که وی ضمن تایید این موضوع گفت: متاسفانه در بخش اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس این شرایط حاکم است.

عبدالرضا فاضل گفت: شرایط گنبدکاووس شرایط بحرانی است و جلسه‌ ویدئو کنفرانسی با شبکه بهداشت و درمان شهرهای شرق استان گلستان داشتیم سعی کردیم از شهرهای مینودشت، کلاله و آزادشهر تخت‌ها را خالی کنیم تا در صورت لزوم امشب یا فردا شب بیماران را از گنبدکاووس به این شهرها منتقل کنیم.

وی افزود: در حال حاضر در بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس ۱۰۵ بیمار بستری هستند و ظرفیت این بیمارستان کاملا پر است.

براساس این گزارش، شب گذشته ۱۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بر اثر ویروس کرونا جان باختند و در حال حاضر یک هزار و ۱۳۵ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۳۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه هستند و ۵۲ بیمار به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

موج ابتلای کودکان به کرونا افزایش یافته که این موضوع باعث نگرانی دانشگاه علوم پزشکی شده است.

ابتلای کودکان به کرونا ضمن بروز مشکل برای آنها درصد ابتلای بزرگسالان به کرونا را به دایل ناقل بودن کودکان، افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان بیماران استان گلستان تامین اجتماعی تخت های پر بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس عبدالرضا فاضل علوم پزشکی گلستان شبکه بهداشت شرایط بحرانی شرایط گنبدکاووس بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد

ایسنا/یزد با ایثار یک هموطن، ششمین اهدای عضو سال جاری در یزد رقم خورد.

دکتر «سید کاظم رضوی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در این باره تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله که به علت ‌خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، این مسئول عنوان کرد: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد