Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس چهار فصل متوالی قهرمان شده و حالا در آستانه پنجمین قهرمانی‌اش قرار دارد.

محمد نصرتی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به اهمیت بازی پیش روی پرسپولیس برابر تراکتور اظهار داشت: این بازی در سال های اخیر همواره از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار بوده و این بار هم شاهد این هستیم که نتیجه این بازی می تواند در معادلات جذاب قهرمانی لیگ تاثیر مستقیمی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در شرایطی که پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم دارد، تراکتور هم هنوز روی کاغذ این شانس را دارد که برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کند که این موضوع رقابت امشب این دو تیم را حساس تر از قبل خواهد کرد.

این پیشکسوت پرسپولیس در مورد نتیجه این دیدار افزود: من برای هر دو تیم بازی کرده ام و علاقه قلبی زیادی به هر دو تیم دارم و برایم فرقی نمی کند که کدام تیم برنده شود و امیدوارم هر تیمی واقعا استحقاق برد را داشت، بتواند در این دیدار با پیروزی زمین را ترک کند.

نصرتی در خصوص شرایط فنی دو تیم در آستانه این دیدار مهم به خبرنگار برنا گفت: از نظر فنی به نظرم کفه ترازو به نفع پرسپولیس سنگین تر است. اگر بخواهیم دو تیم را خط به خط و پست به پست مرود بررسی قرار دهیم شرایط پرسپولیس به مراتب بهتر از تراکتور است. این در حالی است که با حضور مربی جدید تراکتور، این تیم در نتیجه گیری موفق عمل کرده و اخیرا نتایج خوبی را نیز به دست آورده است و این موضوع می تواند جذابیت این دیدار را بالاتر برده و پیش بینی نتیجه این بازی را سخت تر از قبل کند.

مدافع سابق پرسپولیس با اشاره به برخی حواشی و بحث های غیر فنی و فوتبالی که در چند هفته اخیر بیش از قبل برای پرسپولیس ایجاد شده است، اظهار داشت: پرسپولیس 4 فصل متوالی قهرمان شده و حالا در آستانه پنجمین قهرمانی اش قرار دارد و تیمی که از نظر من و خیلی از فوتبالی ها بهترین تیم غرب آسیا محسوب می شود در حال رسیدن به رکوردی جاودانه و دور از دسترس رقبایش است، پس طبیعی است بعضی از رقبا از هر حربه و ترفندی برای جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس استفاده کنند.رکورد دست نیافتی پرسپولیس برای رقبا قابل تحمل نیست! در این بین پرسپولیسی ها باید هوشیار باشند و اسیر این حواشی نشوند. اگر پرسپولیس از نظر تمرکز و آرامش به مشکل نخورد، گلات قهرمانی در دسترسش قرار دارد.

او با تمجید از عملکرد خط دفاعی پرسپولیس به خصوص شرایط فرشاد فرجی تصریح کرد: پرسپولیس درحال حاضر مدافعان خوب و مسلطی را در اختیار دارد و حتی سیدجلال به عنوان رهبر خط دفاعی این تیم در دیدارهای اخیر، خللی در این روند ایجاد نکرده و فرشاد فرجی به عنوان مدافع جدید ترکیب اصلی پرسپولیس در این بازی ها بی نقض بازی کرده است. ضمن این که شرایط سیامک و شیری هم در منطقه راست خط دفاع خوب است و در جناح چپ خیال یحیی با حضور آقایی و امیری راحت است.

او ادامه داد: در مورد وحید باید به یک نکته اشاره کنم که این است که او بازیکنی کامل، در خدمت تیم و چند پسته است که هر مربی آرزوی این  را دارد که بازیکنی مثل وحید امیری را در اختیار داشته باشد.

مدافع سابق تیم ملی با اشاره به نتایج خوب نماینده های ایران در روز اول المپیک تاکید کرد: کسب مدال خوشرنگ طلا در روز اول توسط جواد فروغی باعث غرور و افتخار همه ما شد و بابت این اتفاق خیلی خوشحال هشتم. امیدوارم این مدال آغازی برای درخشش نماینده های ایران در المپیک بوده و بقیه اعضای کاروان تیم ایران نیز یکی پس از دیگری مدال های خوشرنگی را برای همه مردم ایران به ارمغان بیاورند. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس رقابت زمین برنا آسیا تیم ملی المپیک ایران مردم ایران پرسپولیس مدافع محمد نصرتی پیشکسوت دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!

سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست فنی پیش از بازی فینال به بازیکنان گفت: تمرکز ما روی عملکرد خودمان است، حریف را به خوبی آنالیز کردیم و جایی برای اشتباه وجود ندارد.

طرفداری | در ابتدای نشست فنی دیدار ایران و تایلند، شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی آخرین تغییرات و برنامه‌های احتمالی تایلند را با آنالیز پنج مسابقه آخر این تیم برای بازیکنان تشریح کرد.

سفال‌منش نقاط ضعف و قوت حریف را با تاکیدات سرمربی و کادر فنی بر روش‌های غلبه بر دفاع حریف و مراقبت در برابر ضدحملات بیان کرد.

در ادامه وحید شمسایی با اشاره به مسیری که تیم تا امروز آمده است گفت:

ما به هیچ وجه نباید این فرصت قهرمانی را از دست بدهیم، حتماً هواداران این تیم ورزشگاه را پر می‌کنند اما ما ایرانیم و با تمام وجود برای این افتخار می‌جنگیم.

تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه در دیدار فینال مقابل تایلند به میدان می‌رود.

این دیدار از شبکه سه به صورت زنده پخش خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!