Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین فتحی نورین که از قبل معلق شدن در مسابقات جودوی مردان در رده زیر ۷۳ کیلوگرم المپیک توکیو شرکت داشت، گفت به خاطر حمایت از آرمان فلسطین برایش غیرممکن است با «توهر بوتال»، رقیب اسرائیلی‌اش در دور دوم مسابقه دهد.

نورین که قرار بود در دور افتتاحیه در روز دوشنبه رقابت کند، گفت: «ما برای رسیدن به المپیک تلاش بسیاری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آرمان فلسطین بزرگتر از همه این چیزها است.»

این نخستین بار نیست که نورین به خاطر مسابقه ندادن با رقبای اسرائیلی از رقابت‌ها کنار گذاشته شده است، او در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ نیز به همین علت از بازی‌ها خارج شد.

«فدراسیون بین‌المللی جودو» (IJF) با معلق کردن نورین و مربی‌اش، عمر بنی‌خلف واکنش نشان داد. بنی‌خلف روز جمعه گفته بود: «ما در قرعه‌کشی شانس نیاوردیم. ما با یک حریف اسرائیلی روبرو هستیم و به همین علت مجبوریم کنار بکشیم. ما تصمیم درستی گرفتیم.»

کمیته المپیک الجزایر نیز مجوز شرکت در المپیک را برای هر دو نفر را لغو و تایید کرد که آنها را به کشور بازگردانده می‌شوند.

کد خبر 616473 برچسب‌ها المپيك 2020 - توكيو الجزایر جودو اسرائیل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: المپيك 2020 توكيو الجزایر جودو اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه