Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@11:11:10 GMT

فرزندان مرد طلایی و سرسره بازی روی دکور شبکه سه!

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۵۸۴۱

حضور خانواده جواد فروغی در استودیوی صداوسیما، با لحظاتی عجیب و غریب همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پس از کسب مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو توسط جواد فروغی در رشته تیراندازی ده متر و طبق قرار قبلی، خانواده او در استودیوی ویژه المپیک حضور یافتند تا در حضور کاویانی و یوسفی مجریان برنامه، به پرسش‌ها پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همان حال، ورزشکار مدال آور ایرانی هزاران کیلومتر آن طرف‌تر در کنار جواد خیابانی حضور داشت و برای اولین بار به این شکل خانواده‌اش را ملاقات می‌کرد.

 

در لحظات پایانی برنامه، اتفاقات عجیب و غریبی توسط فرزندان جواد فروغی رقم خورد که کل برنامه را تحت تاثیر قرار داد. نرگس و محمدامین دختر و پسر خردسال او که شیطنت‌های خاص خود را از ابتدای برنامه نشان داده بودند، در آخر این مصاحبه پا را فراتر گذاشتند و با صمیمیتی خاص با مجریان و عوامل برنامه، بازی‌گوشی هایشان را در مقابل دوربین به معرض نمایش گذاشتند.

 

 

 

 

آنها پس از اینکه به پشت صحنه چند رفت و آمد کوتاه داشتند، تلاش کردند تا از میز موجود در استودیو بالا بروند که این صعود با موفقیت همراه بود و در لحظاتی که پیمان یوسفی سعی داشت تا توجه مخاطبان را به «هانیه» دختر نوجوان جواد فروغی جلب کند و از توانایی او بگوید، دو فرزند دیگر حسابی صحنه را قرق کردند و به سوژه اصلی کار تبدیل شدند.

 

کاویانی مجری برنامه در این خصوص گفت که دیگر این بچه‌ها با ما «دوست و رفیق شدند. اول اخم می‌کردند اما الان قشنگ این جلو بازی می‌کنند، فقط لیز نخورند.»

 

پیمان یوسفی هم که از مدیریت کار عاجز مانده بود، خطاب به فروغی گفت که خود او خیلی آرامش دارد اما «بچه ها شیطون بلا» هستند. او دقایقی بعد ترجیح داد که مصاحبه را به گونه دیگری پیش ببرد و از دیگر فرزند جواد فروغی درباره توانایی اش در تیراندازی پرسید و هانیه فروغی نیز گفت که در حال تمرین با تفنگ است اما این گفته‌ها چندان مورد توجه قرار نگرفتند و کل ماجرا تحت تاثیر میز نوردی نرگس و محمد امین بود؛ دو چهره‌ای که کمتر کسی تصور می‌کرد تیتر یک پایانی روز نخست المپیک لقب بگیرند.

 

 

تیراندازی (اسلحه) المپیک 2020 توکیو جواد فروغی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیراندازی اسلحه المپیک 2020 توکیو جواد فروغی جواد فروغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!

سفر جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال به دبی سر و صدای زیادی به راه انداخت چون نه جواد نکونام و نه کادر مدیریتی باشگاه استقلال در جریان این مسافرت نبودند و پاسپورت جلال‌الدین در اختیار خودش بود و شخصاً برای سفر به امارات اقدام کرد.

چند روز قبل، این شایعه مطرح شد که جواد نکونام با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد کرده و احتمال دارد او را چند جلسه از حضور در تمرینات محروم کند اما فعلاً چنین اتفاقی رخ نداده است چون ماشاریپوف به ایران بازگشته و سر تمرین استقلال نیز حضور پیدا کرده است.

حالا باید ببینیم نکونام از وجود این ستاره در بازی فوق العاده حساس مقابل تراکتوربه عنوان مهره اصلی استفاده خواهد کرد یا تدابیر تاکتیکی تیمش را به گونه‌ای مشخص می‌کند که او نیمکت نشین شود؟

 

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • «هفت» نیامده رفت!
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی