Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه لیورپول تلاشی ناموفق در به خدمت گرفتن هافبک نفوذی راه‌راه پوشان تورین داشته است.

خبرگزاری میزان - فدریکو کیه‌زا که با تیم ملی فوتبال ایتالیا در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ درخشان ظاهر شد و به آتزوری برای قهرمانی در این رقابت‌ها کمک کرد، مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا از جمله لیورپول قرار دارد.

بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی «رپوبلیکا»؛ باشگاه لیورپول برای به خدمت گرفتن فدریکو کیه‌زا پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی به یوونتوس داده که این باشگاه ایتالیایی آن را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نشریه «بیلد» آلمان مدعی شده بود؛ چلسی خواهان به خدمت گرفتن کیه‌زا است و پیشنهادی ۱۰۰ میلیون یورویی ارائه داده که مدیران یووه حاضر به مذاکره نشده‌اند.

یوونتوس تابستان گذشته کیه‌زا را با قرارداد قرضی دو ساله به ارزش ۲۰ میلیون یورو با بند خرید اجباری ۴۰ میلیون یورو از فیورنتینا به خدمت گرفت.

او فصل گذشته در ۴۶ بازی راه‌راه‌پوشان تورین را همراهی کرد و آمار ۱۵ گل‌زده و ۱۱ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: لیورپول آماده مذاکره با صلاح می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: فدریکو کیه زا یوونتوس لیورپول

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیورپول فدریکو کیه زا یوونتوس لیورپول کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس، بار دیگر در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که در گذشته نزدیک بود به آاس رم ملحق شود.

بوفون در مصاحبه با لارپوبلیکا به این موضوع اشاره کرد که چگونه بین او و جالوروسی ارتباطی برقرار شد که در نهایت نتیجه نداد: «در سال 2001 وقتی بازیکن پارما بودم، تقریباً چیزی تا انتقال به رم فاصله نداشتم ولی به خاطر یکسری جزئیات انتقال نهایی نشد. من در نهایت به یوونتوس رفتم. همچنین وقتی جام‌های جهانی 2006 و 2010 تمام شد، می‌توانستم به هر تیمی بروم. در سال 2007 حداقل دو تیم ایتالیایی من را می‌خواستند و در سال 2011 دوباره در راه رم بودم، زیرا در یوونتوس مشکلاتی داشتم. مونتالی به من زنگ زد و از او خوشم آمد. اما سپس کونته مربی یوونتوس از من خواست که بمانم.»

دیگر خبرها

  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم