Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:39:09 GMT

۴ نظامی ترکیه در شمال سوریه کشته و زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۶۰۶۴

۴ نظامی ترکیه در شمال سوریه کشته و زخمی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ای از کشته و زخمی شدن دست کم ۴ نظامی این کشور در شمال سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است که حمله به کاروان نظامی ترکیه در منطقه «الباب» واقع در شمال سوریه به کشته شدن ۲ نظامی ترکیه منجر گردید. همچنین در این حمله ۲ نظامی دیگر ترکیه هم زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام وزارت دفاع ترکیه این حمله زمانی روی داد که کاروان نظامی مذکور به سمت پایگاه نظامی این کشور در منطقه الباب در حال حرکت بود و زخمی‌ها نیز به بیمارستان منتقل شدند.

وزارت دفاع ترکیه در عین حال افزود که مقر «تروریست های» عامل این حمله در اقدامی تلافی جویانه مورد هدف قرار گرفت.

گفتنی است که دولت سوریه حضور نظامیان ترکیه در شمال این کشور را اقدامی اشغالگرانه و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی دمشق برشمرده است.

کد خبر 5264914

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه سوریه نظامیان ترکیه ایالات متحده امریکا عراق افغانستان رژیم صهیونیستی لبنان طالبان روسیه فلسطین سوریه جو بایدن فرانسه ترکیه طالبان افغانستان حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان ساعتی بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی از حملات پهپادی به مقرهای تیپ گولانی و ایگوز ارتش اسرائیل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی اعلام کرد که با پهپادهای فریب‌کار و تهاجمی مقرهای تیپ گولانی و تیپ ایگوز ارتش رژیم اسرائیل را در پادگان «شراغا» واقع  در شمال شهر عکّای اشغالی هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است : مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» در جنوب لبنان و ترور یکی از برادران مجاهد، ساعت 13:40 روز سه شنبه 23-04-‌‏2024 در یک حمله هوایی ترکیبی با پهپادهای عملیاتی و هجومی، مقر تیپ گولانی و مقر واحد 621 ایگوز در پادگان شراغا در شمال شهر اشغالی عکا را هدف قرار دادند و پهپادها مستقیما به هدف اصابت کرده است.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل