Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:40:14 GMT

رستمیان از راهیابی به فینال بازماند(عکس)

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۶۲۳۵

رستمیان از راهیابی به فینال بازماند(عکس)

مرحله مقدماتی رقابت های تیراندازی زنان المپیک در ماده تپانچه ۱۰ متر بادی پایان یافت و هانیه رستمیان از راهیابی به فینال بازماند 

به گزارش "ورزش سه"، نمایندگان ایران در سومین روز بازی ها رقابت های خود را در بخش تیراندازی آغاز کردند که در مرحله مقدماتی هانیه رستمیان در ماده تپانچه همراه ۵۳ تیرانداز در خط آتش ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رستمان در خط پنجم برایر حریفان شلیک کرد و در نهایت در جایگاه دهم ایستاد و ورزشکاران کشورهای چین، یونان، روسیه، چین، فرانسه، بلغارستان، اوکراین، فرانسه و مغولستان در جایگاه اول تا نهم ایستادند.


رقابت صداقت در ماده ۱۰ متر تفنگ بادی هم ساعت ۱۳ به وقت محلی آغاز می شود و ۴۷ تیرانداز در خط آتش قرار می گیرند. 

 


روز گذشته ‌‌نخستین دور از رقابت های تیراندازی در حالی آغاز شد که جواد فروغی در تپانچه بادی ۱۰ متر با کسب نشان طلا نخستین مدال کاروان ایران در توکیو و نخستین مدال تیراندازی در ادوار تاریخ المپیک را تصاحب کرد.


فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان در ماده تفنگ بادی زنان به ترتیب در رده‌های بیست و سوم و سی ام ایستادند و از رسیدن به فینال بازماندند.


تیراندازی در این دوره با ۶ سهمیه چهار مرد و ۲ زن به این المپیک راه یافتند که نجمه خدمتی دومین حضور خود در این آوردگاه جهانی تجربه کرد.

 

رستمیان در شرایطی موفق نشد به فینال راه یابد که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش شاهد رقابت او با سایر ورزشکاران بود.


کاروان ایران تاکنون یک مدال طلا در تیراندازی کسب کرده است.


ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب سه طلا و یک نقره و چهار برنز در وزنه‌برداری، تکواندو، کشتی در جایگاه بیست و پنجم ایستاد.

 


بازی های المپیک 2020 به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مردادماه ۱۴۰۰ - ۲۳ جولای ۲۰۲۱ در ۳۳ رشته و ۳۹۹ ماده  به میزبانی ژاپن آغاز شد. ژاپن پیش از این میزبان المپیک ۱۹۶۴ بوده است.


ایران در سی و دومین دوره بازی‌ها المپیک ۶۸ سهمیه (۱۱ زن و ۵۷ مرد) در ۱۶ رشته ورزشی کسب کرده است که در نهایت  با ۶۶ ورزشکار ( ۱۰ زن و ۵۶)  راهی توکیو شد.

تیراندازی (اسلحه) المپیک توکیو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیراندازی اسلحه المپیک توکیو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های گروهی تنیس روی میز زیر ۱۹ ساله‌های کانتندر جوانان به میزبانی فیلیپین از امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور نمایندگان کشورمان آغاز می‌شود.    بنیامین فرجی در نخستین بازی مرحله گروهی با مون از کره جنوبی روبرو خواهد شد و در دیگر مصاف با لی یانگ هان دیدار خواهد داشت.   امیرمهدی کشاورزی در بازی نخست به مصاف حامد اخیار از مالدیو و در دیگر دیدار به جدال با یو رایان از سنگاپور خواهد پرداخت.   محمدرضا نشاطی در بازی نخست به مصاف یوهی ساکایی حریف قدرتمند ژاپنی خواهد رفت و سپس با جب دیتاهان از فیلیپین به رقابت خواهد رفت.   رقابت‌های کانتندر جوانان در فیلیپین از ۱۰ اردیبهشت آغاز و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد. ایران با سه نماینده در رقابت‌های زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال حاضر می‌باشد.   هدایت پینگ پنگ بازان کشورمان برعهده امیر بخشی می‌باشد. ­

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • ابتکار ناسا به المپیک پاریس می‌رود!
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • بازماندن رستمیان از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • جام جهانی تیراندازی| پورحسینی به فینال نرسید