Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@11:54:48 GMT

بسکتبال المپیک توکیو/ نیمه اول: ایران ۳۰ - ۴۶ چک

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۶۲۴۱

بسکتبال المپیک توکیو/ نیمه اول: ایران ۳۰ - ۴۶ چک

تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار افتتاحیه رقابت‌های بسکتبال المپیک، به مصاف تیم جمهوری چک رفت.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۵:۳۰ روز یک‌شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰، تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار افتتاحیه رقابت‌های بسکتبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به مصاف تیم جمهوری چک رفت.

تیم ملی ایران با ترکیب حامد حدادی،‌ صمد نیکخواه‌بهرامی (کاپیتان)، محمد جمشیدی، بهنام یخچالی و ارسلان کاظمی بازی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمهوری چک نیز با ترکیب ابتدایی بالوین، بوهاسیک، ساتورانسکی، سهنال و وسلی وارد زمین شد.

کوارتر اول: ۲۵ - ۱۹ جمهوری‌چک

با شروع بازی دو تیم به صورت پایا پای کار می‌کردند و چک تا ۶ دقیقه مانده به پایان این کوارتر، ۱۰ - ۹ از ایران پیش بود. در حالی که چک ۱۵ - ۱۱ پیش بود، پرتاب خطای ارسلان ایران را به امتیاز ۱۲ رساند.

در اواخر این کوارتر جلال‌پور جایگزین جمشیدی شد تا دفاع ایران سر و شکل بهتری به خود بگیرد، اما این چک بود که با پرتاب‌های سه امتیازی، ۲۱ - ۱۴ پیشی گرفت. این کوارتر نهایتا ۲۵ - ۱۹ به سود چک پایان یافت.

کوارتر دوم: ۲۱ - ۱۱ جمهوری چک

با شروع مجدد بازی "بالوین" ستاره خوش آتیه جمهوری چک عملکرد خوب خود در زیر سبد ایران را ادامه داد تا اختلاف را به ۹ امتیاز افزایش داده و چک را ۲۸ - ۱۹ پیش بیاندازد. شاهین‌طبع بلافاصله با افزایش اختلاف به ۱۱ امتیاز تقاضای وقت استراحت کرد.

عملکرد ضعیف حدادی در زیر سبد این موقعیت را به بالوین و ساتورانسکی داد تا با پرتاب‌های دو امتیازی و اسلم دانک‌های خود جمهوری چک را ۳۸ - ۲۲ پیش انداختند تا بار دیگر ایران تقاضای وقت استراحت کند.

با ورود دو تیم به زمین فشار تمام زمین بازیکنان چک در دفاع، کار را برای یخچالی و جمشیدی سخت کرد تا تعداد اشتباهات ایران بالا برود.

از اواسط این کوارتر گرامی‌پور جایگزین حدادی شد تا شاید در زیر سبد شرایط دفاع ایران را بهبود ببخشد، اما این اتفاق رخ نداد. بازیکنان چک با عملکردی فوق‌العاده در کارهای تیمی و پرتاب‌های سه امتیازی اختلاف را به ۱۶ امتیاز افزایش داده و ۴۶ - ۳۰ برنده نیمه نخست بازی شدند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسكتبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو تيم ملي بسكتبال ايران جمهوری چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با شکست دادن مهرام تهران، به فینال لیگ برتر ایران راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم شهرداری گرگان، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با کسب سومین برد متوالی مقابل مهرام تهران، به عنوان نخستین تیم راهی فینال شود.

شاگردان مصطفی هاشمی در این دیدار خارج از خانه نیز عملکرد قابل قبولی داشتند و کوارترهای دوم و چهارم را با نتایج ۱۸-۲۶ و ۲۶-۳۱ بردند تا با وجود شکست ۲۳-۲۰ و ۱۷-۱۲ در کوارترهای اول و سوم، در مجموع ۸۴ - ۸۹ پیروز این دیدار شوند.

شهرداری گرگان که در سه فصل گذشته لیگ برتر ایران عنوان قهرمانی را به دست آورده است، با این برد سری نیمه‌نهایی مقابل مهرام را ۳ بر صفر برد تا به عنوان نخستین تیم و چهارمین سال متوالی، راهی فینال لیگ شود.

ارسلان کاظمی کاپیتان تیم شهرداری گرگان، با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۳ پاس گل ضمن ثبت دبل‌دبل، تاثیرگذاری ۳۱ را در این دیدار داشت و بهترین بازیکن زمین شد.

امتیاز آورترین بازیکن این دیدار هم پری پتی، گارد آمریکایی مهرام بود که ۳۴ امتیاز را به دست آورد، اما نتوانست مانع شکست تیم خود شود. پتی تا فصل گذشته پیراهن شهرداری گرگان را به تن می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • بسکتبال NBA | از این گرگ‌ها باید ترسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید