Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:10:01 GMT

ایران ۴۶ - جمهوری چک ۶۷/ پایان کوارتر سوم

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۶۲۹۴

ایران ۴۶ - جمهوری چک ۶۷/ پایان کوارتر سوم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال ایران در اولین دیدار خود در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ساعت ۵:۳۰ به مصاف تیم ملی جمهوری چک رفت.

کوارتر اول مسابقه بسکتبال در شرایطی آغاز شد که هر ۲ تیم به صورت پایاپای به انجام مسابقه پرداختند.

تیم بسکتبال جمهوری چک از ابتدای مسابقه اختلاف امتیازی را ایجاد کرد که موفق شد آن را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسکتبالیست‌های ایران بارها در نزدیکی سبد تیم جمهوری چک صاحب موقعیت شدند، اما توپ بچه‌های ایران وارد سبد نشد.

در فاصله ۲ دقیقه مانده به پایان کوارتر اول مهران شاهین طبع وقت استراحت اعلام کرد، اما نتیجه بخش نبود و تیم بسکتبال ایران با نتیجه ۳۰ بر ۱۸ کوارتر اول را واگذار کرد.

تیم بسکتبال جمهوری چک در کوارتر دوم هم کار را بهتر از ایران آغاز کرد و بسکتبالیست‌های ایران در شرایطی که در این مسابقه با بی رحمی سبد مواجه بودند تلاش کردند تا خود را به امتیاز جمهوری چک برسانند.

پرتاب ۳ امتیازی تماشایی صمد نیکخواه بهرامی پرچمدار ایران در بازی‌های المپیک توکیو نتیجه را به ۳۹ بر ۲۵ تغییر داد، سپس جمهوری چک دوباره به روند خوب خود ادامه داد و اختلاف را با ایران افزایش داد.

۲ پرتاب پنالتی بازیکن جمهوری چک نتیجه بازی را ۴۶ بر ۳۰ تغییر داد تا اختلاف ۲ تیم به ۱۶ امتیاز افزایش پیدا کند.

در نهایت نیمه اول بازی بسکتبال ایران و جمهوری چک با برتری ۴۶ بر ۳۰ جمهوری چک به پایان رسید.

کوارتر سوم هم با ۲ امتیاز از روی پرتاب آزاد پنالتی برای جمهوری چک آغاز شد.

در ادامه روی حرکت زیبای یخچالی ۲ امتیاز به حساب ایران واریز شد. با این وجود جمهوری چک بلافاصله ۲ امتیاز کسب کرد تا نتیجه ۵۴ بر ۳۴ شود.

در ادامه مسابقه بالوین زیر سبد جمهوری چک روی حامد حدادی خطا کرد. حدادی هر ۲ پنالتی ایران را وارد سبد کرد تا نتیجه ۶۲ بر ۴۲ شود.

در ادامه مسابقه ارسلان کاظمی روی حرکت خوب حدادی ۲ امتیاز دیگر کسب کرد. ارسلان زیر سبد جمهوری چک باز هم ۲ امتیاز گرفت تا نتیجه ۶۲ بر ۴۶ به نفع جمهوری چک دنبال شود.

جمهوری چک در پایان کوارتر سوم دوباره بازی را در اختیار گرفت و در نهایت با نتیجه ۶۷ بر ۴۶ به برتری رسید.

بیشتر بخوانید

ترکیب تیم ملی بسکتبال دست نخورده باقی ماند / جلال پور نیامده راهی المپیک شد

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو بسکتبال جمهوری چک ۲ امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت

دو تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) با قضاوت پیام حیدری به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت.

تراکتور بعد از غلبه بر ذوب آهن در جام حذفی، تا حدودی از روز‌های اسف‌بار خود فاصله گرفته و برای عدم ورود به حواشی جدید چاره‌ای جز پیروزی بر استقلال ندارد.

در نقطه مقابل، بازی با تراکتور سخت‌ترین مسابقه استقلال برای رسیدن به قهرمانی به حساب می‌آید. آبی‌پوشان تنها یک امتیاز با پرسپولیس رده دومی اختلاف دارند و برای تثبیت جایگاه خود در صدر، محکوم به شکست تراکتور هستند.

عدم نتیجه‌گیری برابر مدعیان از بزرگ‌ترین انتقادات وارده نسبت به سرمربی پیشین تی‌تی‌ها بود. تراکتور با هدایت پاکو خمس در فصل جاری از ۵ بازی بزرگ لیگ (استقلال، سپاهان و پرسپولیس) تنها یک امتیاز کسب کرده بود و حالا حمید مطهری در آخرین بزنگاه دیدار با بزرگان، این فرصت را دارد که اولین پیروزی قرمزپوشان تبریزی در فصل جاری برابر یک مدعی را رقم بزند.

از طرفی تنها یک امتیاز از سه تقابل اخیر دو تیم عاید تی‌تی‌ها شده و شکست سنگین ۷ بر یک فصل قبل و واگذاری ۲ بر صفر بازی رفت، روحیه انتقام جویی در بازیکنان تراکتور را تقویت کرده است.

به روایت آمار:

۳۱ مسابقه بین ۲ تیم در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و ۸ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه ۲ تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

وضعیت ۲ تیم در ۵ بازی اخیر:

تراکتور: ۳ مساوی و ۲ باخت

استقلال: ۳ برد و ۲ مساوی

وضعیت جدول:

تراکتور با ۴۰ امتیاز در جایگاه چهارم حضور دارد و استقلال با ۵۳ امتیاز صدرنشین است.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA