Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار افتتاحیه بسکتبال المپیک توکیو با شکست نزدیک ایران همراه بود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود در المپیک 2020 توکیو از ساعت 5:30 امروز (یکشنبه) به مصاف جمهوری چک رفت.

مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی ایران در این بازی از ترکیب حامد حدادی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی، صمد نیکخواه بهرامی و بهنام یخچالی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه کوارتر نخست این بود 25 بر 19 به سود جمهوری چک بود. در این کوارتر بهنام یخچالی هفت و حامد حدادی چهار امتیاز برای ایران کسب کردند. تیم ملی جمهوری چک در کوارتر دوم نیز 21 بر 11 برنده شد و در پایان نیمه نخست با برتری 46 بر 30 به رختکن رفت.

تیم ملی ایران در کوارتر سوم، پنج امتیاز بیشتر از کوارتر قبلی کسب کرد و با نتیجه 21 بر 16 مغلوب حریف اروپایی خود شد. نتیجه در پایان کوارتر سوم، 67 بر 46  به سود جمهوری چک بود.

تیم ایران در کوارتر چهارم، عملکردی متفاوت و به مراتب بهتر از 3 کوارتر قبلی ارائه کرد و اختلاف را تا 5 امتیاز هم کاهش داد. نتیجه این کوارتر 32 بر 17 به سود ایران بود ولی شاگردان شاهین‌طبع در نهایت بازی را 84 بر 78 واگذار کردند.

تیم ملی ایران در دومین بازی خود از ساعت 9:10 روز چهارشنبه 6 مرداد به مصاف آمریکا، تیم نخست جهان و مدافع عنوان قهرمانی المپیک خواهد رفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان المپیک توکیو تیم ملی بسکتبال بسکتبال المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان جمهوری چک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه در فرانسه منتقدان زیادی دارد. او توانسته پی اس جی را برنده دو جام کند و هنوز شانس قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان را نیز دارد ولی شکل رفتار او در نشست های خبری و حمله صریح به حبرنگاران و کارشناسان فوتبال باعث شده دشمنان او در فرانسه زیاد شوند.

انریکه برای مثال در نشست خبری قبل از بازی با دورتموند گفته بود رسانه ها چیزی از فوتبال نمی فهمند. در پایان بازی و بعد از شکست 1-0 از حریف آلمانی، او با انتقاد تند دنیل ریولو روبه‌رو شد.

ریولو گفت: «وقتی ترکیب تیم اعلام شد، غیبت راموس برایم عجیب بود ولی انتظار داشتم او در نیمه دوم به زمین برود. آقای نابغه تصمیم گرفته بود که راموس را در ترکیب قرار ندهد و در نهایت به او یک دقیقه هم بازی نرسید. راموس همین حالا می تواند در ترکیب ابتدایی بسیاری از تیم های بزرگ قرار بگیرد.»

ریولو در ادامه گفت: «من هرگز این ایده انریکه در مورد راموس را درک نمی کنم. از نظر من او شماره 9 ایده آل پی اس جی است و امباپه هم باید در پست وینگر چپ بازی کند. می گوییم ایراد ندارد و 60 دقیقه راموس روی نیمکت باشد ولی نابغه چرا یک دقیقه هم او را به زمین نفرستاد؟ شاید من احمقم و نمی فهمم ولی دیگران چه؟ هواداران هم به این تصمیم مربی اعتراض دارند. آقای نابغه دلیل اصلی شکست پاریس بود.»

دیگر خبرها

  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است