Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفا، مهرداد خورسندی با اشاره به کشف ۸۵۰ پمپ غیرمجاز در سطح شهر اصفهان اظهار داشت: بیشترین پمپ‌های غیرمجاز کشف شده به ترتیب در محدوده آبفای منطقه ۵ با ۴۱۰ و آبفای منطقه ۴ با ۳۲۴ مورد بوده است.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان با بیان اینکه نصب مستقیم پمپ روی شبکه توزیع آب جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد، افزود: گروه‌های مروج مصرف بهینه آب آبفای استان اصفهان با همراهی مأموران نیروی انتظامی اجازه دارند ضمن رعایت موازین شرعی، قانونی و حقوق شهروندی، نسبت به شناسایی و قطع انشعاب آب افراد متخلف اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مروجان پس از کشف پمپ‌هایی که بلافاصله بعد از کنتور آب نصب شده‌اند، در مرحله اول به مشترک متخلف اخطار می‌دهند و در صورت عدم اصلاح و رفع تخلف در مدت زمان تعیین شده، انشعاب مشترک به صورت موقت تا رفع تخلف قطع می‌شود.

خورسندی با بیان اینکه وجود مخزن استراتژیک و نصب پمپ بعد از مخزن ذخیره را در شرایط کم آبی و اوج مصرف ضروری است، عنوان کرد: آب باید با فشار شبکه وارد مخزن ذخیره شده و سپس به وسیله پمپ به داخل ساختمان پمپاژ شود.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به اینکه فعال شدن پمپ غیرمجاز و مکش آب داخل شبکه، افت شدید فشار آب مشترکان مجاور را به دنبال دارد، اضافه کرد: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه پمپ غیرمجاز که منجر به تضییع حقوق افراد می‌شود، مراتب را به سامانه ارتباط با مشتریان آبفا به شماره ۱۲۲ اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: از ۸۵۰ پمپ غیرمجاز کشف شده به ترتیب ۷ مورد در منطقه یک، ۱۰ مورد منطقه ۲، ۵۶ مورد منطقه سه، ۳۲۴ مورد منطقه ۴، ۴۱۰ مورد منطقه ۵ و ۴۰ مورد در محدوده تحت پوشش آبفای منطقه ۶ شهر اصفهان بوده است، همچنین از این تعداد ۵ مورد انشعاب قطع و بقیه اصلاح شده و یا در حال اصلاح هستند. 

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: پمپ غیرمجاز شبکه توزیع آب مصرف بهینه آب پمپ غیرمجاز مورد منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمد گودرزی در این رابطه گفت: در راستای صیانت از منابع آبی استان، براساس گزارشات مردمی و باحضور به موقع گروه‌های حفاظت و نظارت بر بهره برداری منابع آبی، ۵۲ دستگاه حفارغیر مجاز در سال ۱۴۰۲ پس از اخذ دستور قضایی در سطح استان توقیف شد و به پارکینگ شرکت آب منطقه ای منتقل گردیدند.

وی افزود: اکثر حفاریهای غیر مجاز بصورت شبانه و در محیط های سربسته صورت می گیرد و کشف و توقیف دستگاه‌های حفار در اکثر موارد بر اساس گزارشات مردمی امکان‌پذیر است.

معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان تاکید کرد : از هم استانی های عزیز درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این زمینه، در اسرع وقت مراتب رابه شرکت آب منطقه ای لرستان گزارش دهند و همیار همکاران ما در حفاظت از منابع آبی استان باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900190

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز