Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: ظرف چند روز آینده ۴۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهر اصفهان اضافه می‌شود که برای خرید آنها ۲۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از مجموع ۴۵ دستگاه اتوبوس که هر کدام با صرف اعتباری معادل چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری شده، ۲۰ دستگاه از شرکت عقاب افشان با نام پارسین و ۲۵ دستگاه از شرکت ایران خودرو دیزل با نام آتروس خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشخصات اتوبوس‌های خریداری شده از ایران خودرو با نام آتروس، خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌ها با موتور بنز یورو چهار مجهز به فیلتر جاذب ذرات و دوده(DPF)، دارای امکانات رفاهی برای افراد توان‌خواه نظیر رمپ ویلچر و کالسکه کودک و امکان کاهش ارتفاع اتوبوس از یک طرف برای راحتی سوار شدن این افراد و کلید توقف در ایستگاه جهت جلوگیری از راه افتادن اتوبوس در هنگام پیاده و سوار شدن مسافر است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: حرکت نکردن اتوبوس در زمان باز بودن درها، صندلی‌های راحت مسافری با تفکیک بخش معلولان و دارا بودن سیستم سرمایشی تقویت شده از دیگر ویژگی‌های بارز اتوبوس‌های خریداری شده است.

وی با تاکید بر استفاده از توان داخلی در ساخت اتوبوس‌های شهری، گفت: اکثر قطعات مورد استفاده از برندهای داخلی بوده و هزینه نگهداری و تعمیرات با توجه به استفاده از قطعات ایرانی کاهش چشمگیری داشته است.

روحانی با اشاره به مشخصات اتوبوس‌های عقاب افشان، خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌ها دارای موتور قوی با استاندارد آلایندگی یورو پنج و سیستم کاهنده گازهای اکسید نیتروژن (Nox) است.

کد خبر 509277

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خريد اتوبوس کلانشهر شهر ناوگان اتوبوسرانی ایران خودرو عقاب اتوبوس سازمان اتوبوسرانی اصفهان اتوبوسرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خریداری شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید کرد.

وی در این بازدید از روند خرید محصول کشاورزان خوزستانی و حمل و جابه‌جایی گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به سیلوها و کارخانه‌های آرد استان دیدن کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید گندم در کشور است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان خوزستان با همکاری دستگاه‌های مختلف به طور حتم گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز به مراکز استاندارد و سیلوها ارسال می‌شود.

کد خبر 6095324

دیگر خبرها

  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • اعلام آمادگی چمران برای خرید اتوبوس های برقی شهر بجنورد
  • اعلام آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهر بجنورد
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد