Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@03:13:36 GMT

کارت زرد و قرمز داور به متخلفین موتورسوار

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۶۹۶۲

کارت زرد و قرمز داور به متخلفین موتورسوار

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ :پلیس راهور از چند ثانیه چراغ قرمز هم برای آموزش به راکبین موتوراستفاده می کند.

به گزارش برنا؛  سرهنگ علی همه خانی گفت : پلیس راهور از چند ثانیه چراغ قرمز هم برای آموزش به راکبین موتوراستفاده می کند و این  نمایش های خیابانی به صورتی است که ما به صورت مستقیم با مخاطبین خود که همان موتورسوارن هستند ارتباط برقرار می کنیم و دیگر نیاز نیست که راکب موتورسیکلت وقت گذاشته و سی دی آموزشی را دیده و آموزش ببیندو در منزل تلویزیون نگاه کرده و وقت گذاشته و آموزش ببیند و همچنین دیگر نیاز نیست که هزینه کند و کتاب تهیه کرده  و به بحث آموش بپردازد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ همه خانی افزود : نمایش های خیابانی این هزین ها را نداشته و وقتی از موتورسیکلت سوار را نخواهد گرفت و راکب موتورسیکلت همان زمانی که در پشت چراغ قرمز است و هر چند ثانیه ای که پشت چراغ قرمز است و ملزم به توقف پشت آن می باشد در همان زمان بحث نمایش های خیابانی را خواهیم داشت .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : در بحث نمایش های خیابانی ، چهره های معروف را داریم که از داور معروف فوتبال و کادر درمان استفاده کردیم و در همان محل به موتورسواران آموزش های لازم را به صورت نمایش خیابانی می دهیم .

او گفت : زمانی که موتورسوار مرتکب تخلف می شود داور معروف به وی کارت زرد نشان می دهد و در زمانی  که تخلف  وی تخلفی حاد است به وی کارت قرمز نشان می دهد .

سرهنگ همه خانی افزود : جالب است موقعی  که این نمایش های خیابانی اجرا می شد هم  راکبین موتورسیکلت و نیز شهروندانی که این اجرا ها و نمایش های خیابانی را مشاهده می کردند می ایستادند و نگاه می کردند و از اقدام پلیس و شهرداری در اجرای این طرح  تشکر می نمودند

او بیان کرد : خانوادها به شدت از اجرای این طرح و طرح موتوریار استقبال کرده اند و هنگام اجرای این طرح ما بازخورد آنرا شاهد بوده ایم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور موتورسیکلت تلویزیون فوتبال درمان شهرداری نمایش های خیابانی پلیس راهور چراغ قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا حدادی در در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل توسط راننده یک دستگاه خودروی پرادو ناشناس در شهرستان رشت در بامداد مورخه ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با حضور کارآگاهان آگاهی در محل مشخص شد راننده یک دستگاه خودروی پرادو با زیر گرفتن راننده ۲۲ ساله خودروی پراید از محل متواری شده است، افزود: با تحقیقات همه جانبه راننده ۴۱ ساله پرادو در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در رشت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را نزاع و درگیری خیابانی اعلام کرد، گفت: متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی از آمادگی پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


کد خبر 6095142

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • حمل خطرناک کمد با موتورسیکلت (فیلم)
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • بازداشت زورگیران موتورسوار در عملیات تعقیب و گریز (فیلم)
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم