Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی  با اشاره به این که ثبت‌نام کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» از سه شنبه (بیست‌ونهم تیرماه ۱۴۰۰) در استان خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور آغاز شد، بیان کرد: کتابفروشی‌های می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی tarh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ketab.ir نسبت به ثبت‌نام در این دوره از طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) اقدام کنند.

بیشتر بخوانید 

اهدای ۴ هزار و ۱۷۱ جلد کتاب به کتابخانه های عمومی

رضا رضایی افزود: کتابفروشی‌های مشارکت‌کننده در طرح‌های پیشین، برای شرکت در «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود، شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را ویرایش و کنترل کنند.

او گفت : هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با افزایش ۵۰ درصدی اعتبار همراه است؛ بر همین اساس نیز سقف مجاز خرید برای هر خریدار که در طرح پیشین ۲۰۰ هزارتومان بود، در «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» به مبلغ ۳۰۰ هزارتومان افزایش می‌یابد

او افزود: «طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰» از نهم تا پانزدهم مردادماه در کتابفروشی‌های عضو طرح سراسر کشور برگزار می‌شود؛ همچنین مطالبات کتابفروشی‌های عضو طرح «بهارانه کتاب ۱۴۰۰» نیز تا پیش از آغاز طرح تابستانه کتاب پرداخت خواهد شد.

خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور به صورت مستقیم به خریداران کتاب پرداخت می‌کند. در این طرح، کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا باشند، می‌توانند پس از ثبت‌نام، کتاب‌های خود را که با شرایط و ضوابط تعیین شده مطابقت دارد به مخاطبان بفروشند.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح تابستانه کتاب تابستانه کتاب ۱۴۰۰ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش غیرحضوری نمایشگاه کتاب + آدرس سایت و جزئیات

سایت نمایشگاه مجازی سی‌وپنجم از روز گذشته در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سایت نمایشگاه مجازی سی‌وپنجم از روز گذشته _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در دسترس قرار گرفته است.

کاربران می‌توانند برای ثبت‌نام و جست‌وجوی کتاب‌های مورد علاقه خود و افزودن آن‌ها به صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی، به سایت مراجعه کنند. ستاد خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توصیه می‌کند جهت بهره‌مندی از نمایشگاه مجازی از همین امروز صفحه علاقه‌مندی‌های شخصی خود را به‌روز کنند و زمان خرید را به روزهای آخر نمایشگاه موکول نکنند.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه https://book.icfi.ir/ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

همچنین بن در نظر گرفته شده برای اساتید، دانشجویان و طلاب تنها از طریق فروش غیرحضوری قابل اعمال است.

کد خبر 751303

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی کتاب ۱۴۰۳ با حمایت بانک ملی ایران آغاز به کار کرد
  • پرداخت یارانه خرید کتاب برای کارمندان دولت
  • درهای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شدند
  • آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/ درهای مصلی به روی بازدیدکنندگان باز شد
  • خروج اتوبوس‌های با عمر بالا از ناوگان شهری یزد
  • نمایشگاه کتاب تهران امروز آغاز به کار می کند
  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • آغاز فروش غیرحضوری نمایشگاه کتاب + آدرس سایت و جزئیات
  • چگونه دانشجویان، اساتید و طلاب بن خرید نمایشگاه کتاب را فعال کنند؟ + عکس
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود