Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:02:13 GMT

سرمایه برخی متکدیان از افراد کمک کننده بیشتر است

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۷۰۵۷

سرمایه برخی متکدیان از افراد کمک کننده بیشتر است

محسن رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرکز ساماندهی متکدیان قزوین در سال گذشته بیشتر بر روی شناسایی، جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان تمرکز داشت و در این حوزه به موفقیت‌هایی مانند شناسایی متکدیان متمول و یا شناسایی فقرای واقعی دست یافت.

وی با بیان اینکه به طور نمونه متکدی میلیاردری داشتیم که شناسایی، جمع‌آوری و تحویل دستگاه قضائی شد، افزود: ثمره تشدید جمع‌آوری متکدیان کاهش آنها در شهر قزوین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول مرکز ساماندهی متکدیان قزوین تصریح کرد: در سال جاری تلاش داریم تا مرکز ساماندهی متکدیان در حوزه فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم نسبت به متکدیان تلاش بیشتری داشته باشد.

وی بیان کرد: هماهنگی با دستگاه مختلفی صورت گرفته تا ضمن فضاسازی شهری در حوزه فضای مجازی محتواهایی را آماده و منتشر کنیم تا به شهروندان بگوییم که در حوزه ساماندهی متکدیان نیازمند کمک آنها هستیم.

رحیمی با اشاره به اینکه در حوزه ساماندهی دو نکته داریم، عنوان کرد: یک بحث کمک گیرنده یا همان متکدی و دیگری بحث کمک دهنده که مردم هستند.

وی اضافه کرد: اگر مردم متقاعد شوند که به متکدی کمک نکنند و هر متکدی نیازمند نیست به این مهم می‌رسیم که مردم به متکدی کمتر کمک کرده و متکدی کاهش خواهد یافت.

مسئول مرکز ساماندهی متکدیان قزوین گفت: متکدیانی داریم که از شهرها و استان‌های دیگر وارد قزوین می‌شوند و حتی اقوام خود را نیز برای این کار به قزوین می‌آورند.

وی با بیان اینکه برای این حوزه نیازمند فرهنگ سازی هستیم، اظهار کرد: فرهنگ سازی توسط شهرداری شروع شده و با بنر شعارهایی را در حوزه تکدی گری منتشر کردیم تا آگاه سازی انجام شود.

رحیمی ادامه داد: از مردم فهیم و نوع دوست و انسان دوست قزوین تقاضا داریم که از طریق کمیته امداد و بهزیستی و سازمان‌های مردمی به نیازمندان واقعی کمک کنند و در سطح شهر به کسی اعتماد نکنند.

وی با اشاره به اینکه افرادی داریم که فقیر نمایی و یا معلول نمایی می‌کنند، افزود: گاهی کسی که کمک می‌کند سرمایه‌ای به مراتب کمتر از متکدی دارد.

این مسئول در پایان یادآور شد: تلفن‌های ۱۳۷ و ۳۳۳۵۴۰۲۰ به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان است تا در صورت مشاهده متکدی و گزارش آنها، حضور متکدیان در سطح شهر را کاهش دهیم

کد خبر 5264913

منبع: مهر

کلیدواژه: ساماندهی متکدیان قزوین محسن رحیمی ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا نماز عید قربان عکس استانها دعای عرفه گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا ایلام مرکز ساماندهی متکدیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر زینب محسنی افشار گفت: عفونت سیستم ادراری یکی از عفونت‌های ناشی از وجود میکروارگانیسم‌های عفونت زا در کلیه‌ها و مجاری ادراری و مثانه است که متاسفانه در افراد شیوع بالایی دارد به طوری که ۱ تا ۲ درصد کودکان و ۲۰ درصد زنانی که در سن باروری هستند را درگیر می‌کند.

به گفته این پزشک متخصص مردان، افراد مسن، بیماران دچار ضعف ایمنی، بیماری‌های زمینه‌ای یا اختلالات عملکردی، آناتومیک ادراری نیز در خطر بالای عفونت ادراری قرار دارند.

دکتر محسنی افشار با بیان اینکه عفونت‌های ادراری بسته به محل درگیری ممکن است تظاهرات متنوعی داشته باشند گفت:عفونت‌های ادراری تحتانی اغلب با تکرر و سوزش ادرار، نیاز شدید و فوری به دفع ادرار، کدر شدن یا تغییر رنگ ادرار و درد سوپراپوبیک تظاهر می‌یابد، در حالی که عفونت‌های ادراری فوقانی علاوه بر علائم ذکر شده ممکن است با تب، لرز، درد پهلو‌ها و کمر تهوع، استفراغ و تغییر هوشیاری ظاهر شوند.

وی بهترین راه کنترل عفونت ادراری در جامعه را پیشگیری از آن دانست و گفت: اقداماتی همچون نوشیدن مایعات فراوان به ویژه آب، رعایت بهداشت، پرهیز از استفاده از لباس‌های تنگ و نایلونی می‌تواند از ابتلا به عفونت‌های ادراری پیشگیری کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟
  • چرا برخی از دوقلوها یکی چپ‌دست دیگری راست‌دست هستند
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • علت اصلی سفت شدن و درد مفاصل کشف شد