Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی جانشین ستاد مقابله با کرونای استان گفت: به دلیل قرار گرفتن تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونایی و پُر شدن تخت‌های بیمارستانی از بیماران مبتلا به کرونا، مقرر شد همه تالار‌های پذیرایی تا اطلاع ثانوی اجازه میزبانی از مراسم عقد و عروسی را نداشته باشند و همچنین تمامی رستوران‌ها مجاز هستند که صرفا به صورت بیرون بَر به مشتریان خدمات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی افزود: بنا به اعلام قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونای وزارت کشور با توجه به قرار گرفتن تمامی استان‌ها در وضعیت قرمز کرونایی، در هیچ استانی مجوز تردد مگر در مواقع خاص پزشکی صادر نمی‌شود.

وی اضافه کرد: با افزایش مراکز واکسیناسیون خوشبختانه تزریق واکسن سرعت گرفته است و ما باید فرصتی برای مراجعه گروه‌های اعلام شده مشخص کنیم و اگر افراد باقیمانده نیامدند بتوانیم سنین پایین‌تر را در نوبت قرار دهیم.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان گفت: در مرکز تجمیعی تزریق واکسن در نمایشگاه بین المللی بیش از ۷۰ نفر فعالیت می‌کنند و در منطقه غرب قزوین در دانشگاه فرهنگیان و در شرق نیز در بیمارستان ارتش با کمک سپاه و ارتش واکسیناسیون انجام می‌شود، اما استقبال خوبی از آن نشده است که جای سوال دارد.

حبیبی بیان کرد: در صورت مراجعه نشدن افراد اعلام شده شاهد تاخیر در واکسیناسیون نوبت‌های بعدی می‌شویم.

وی گفت: در حال حاضر ظرفیت واکسیناسیون بیش از مراجعان است و می‌توانیم سنین پایین را آغاز کنیم لذا لازم است افراد ۵۵ ساله به بالا در سامانه ثبت نام کنند و در نوبت قرار گیرند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان اظهارداشت: ادارات باید همراهی کنند و در سالن‌های ورزشی و جایگاه‌های سوخت نظارت بیشتر شود تا شاهد گسترش آلودگی نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کرونا ویروس کرونا تالار عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با بروز رسانی کردن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی‌ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

کد خبر 6089600

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود