Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی حضرت بقیة الله (عج) در پیامی، درگذشت  طلبه مجاهد و خستگی‌ناپذیر، پژوهشگر ارزشمند و نخبه حوزه و دانشگاه  «دکتر محمدحسین فرج نژاد» و خانواده اش را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است؛

«یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ (مجادله- آیه ۱۱)

رحلت جانکاه طلبه مجاهد و خستگی ناپذیر، پژوهشگر ارزشمند و نخبه حوزه و دانشگاه  «دکتر محمدحسین فرج نژاد» و خانواده ایشان موجب تاسف و تالم همسنگران و جهاگران جبهه انقلاب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بدون شک تلاش ها و مجاهدات خستگی ناپذیر فرهیخته‌ای که تمام لحظات عمر مبارکش را در مسیر پژوهش و مبارزه با صهیونیسم جهانی و آگاه‌سازی فعالان جبهه انقلاب معطوف نمود،همواره یاری رسان اهداف اصلی و بنیادین جبهه فکری فرهنگی انقلاب خواهد بود.

اینجانب این واقعه دردناک را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم همنشینی با امیرالمومنین (علیه اسلام) و برای بازماندگان و جهاد گران عرصه جنگ نرم صبر جمیل  و اجر جزیل مسالت می نمایم».

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدعلی جعفری محمدحسین فرج نژاد تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم

مریم عرب نژاد ،مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم امروز در نشست خبری گفت: رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت با شعار «سهم من از جوانی ایران» ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. 

وی افزود: رویداد کشوری جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

عرب نژاد هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و تقدیر از فعالان حوزه جمعیت عنوان کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم