Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صعود نازنین ملایی ملی پوش روئینگ کشورمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات المپیک اظهار داشت: تیم ملی قایقرانی کشورمان در ادوار مختلف المپیک رتبه‌ای بهتر از مرحله D نداشته است.

او بیان کرد: رسیدن به فینال C المپیک آرزوی ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه ریزی که داشتیم رسیدن ملایی به فینال C را قطعی می دانستیم و نیم نگاهی هم به فینال A و B داشتیم. کار سخت است و رسیدن به فینال A و B برای ما آرزو بود که خدا را شکر امروز این آرزو به واقعیت تبدیل شد. خدا را شکر نازنین ملایی برای اولین بار توانست جهش خارق العاده‌ای داشته باشد.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره اینکه بازی بعدی ملایی چه زمانی برگزار خواهد شد بیان داشت: هنوز زمان بازی‌های نیمه نهایی مشخص نشده است. گروه‌های بازنده باید بازی‌های خودشان را برای رسیدن به فینال D - E - J - F برگزار کنند، به همین دلیل پیش بینی من این است که بازی‌های نیمه نهایی چهارشنبه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

فرزام: می‌خواهیم قابلیت قایقرانی ایران را در المپیک ۲۰۲۰ نشان دهیم

سهرابیان درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی دست نازنین ملایی گفت: بعد از رسیدن به پایان خط اسپاسم دست ملایی آنقدر شدید بود که کادر پزشکی مجبور شد خودش را بالای سر او برساند. دکتر لشگری از صبح همراه نازنین ملایی بود و تا قبل از شروع مسابقه مشغول درمان اسپاسم دست او بود. در هر صورت امیدوارم نازنین ملایی در بازی بعدی انرژی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ المپیک ۲۰۲۰ توکیو المپیک توکیو رسیدن به فینال نازنین ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن

آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بازگشتند و مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با ذوب آهن ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است
  • آرزوی زیبای طراح ایرانی شرکت BMW، مردم ایران را احساسی کرد | فیلم