Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان - مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان از آغاز احداث واحدهای مسکونی و پرداخت کمک بلاعوض به حساب سرپرستان خانوارهای آسیب دیده در سیل استان خبر داد. - اخبار استانها -

علی‌اکبر سلطانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به خسارات سیل اخیر در نقاط مختلف استان کرمان اظهار داشت: بیشترین خسارات سیل در منطقه کیسکان بود با این وجود سیل به بخش مرکزی و نقاط متعدد شهرستان بافت، بخش راین و منطقه حراران بردسیر نیز خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمرکز این حادثه در منطقه کیسکان بود اما در نقاط دیگر نیز آسیب‌هایی را وارد کرده عنوان کرد: در مناطق سیل زده 200 واحد تعمیری و 100 واحد احداثی را در برنامه داریم که دهستان کیسکان با 100 واحد مسکونی آسیب دیده بیشترین میزان خسارات را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با عنوان اینکه منابع اولیه تعمیر و بازسازی تأمین شده گفت: پرداخت علی‌الحساب کمک هزینه تعمیرات واحدهای مسکونی و کار اجرایی را در مناطق سیل زده استان را از امروز آغاز می‌کنیم.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کنار مردم سیل زده کرمان + تصاویرتراژدی غمبار «خشکسالی، سیل و گرد و غبار» در بزرگترین استان کشور/ وقتی رخدادهای طبیعی در استان کرمان بحران می‌آفریندآخرین اخبار از خسارات سیلاب‌ در استان کرمان| 5 نفر مفقود شدند/ امدادرسانی به 21 روستا/ ورود سیلاب به منازل روستایی

وی با بیان اینکه منابع احداث واحدها، در واحدهای تاسیسی و احداثی آسیب دیده در سیل آماده است و احداث این واحدهای مسکونی را امروز آغاز می‌شود افزود: واریز کمک بلاعوض برای واحدهای مسکونی تعمیری نیز از امروز آغاز شده و به محض گرفتن مصوبه هیئت وزیران تعمیرات را تکمیل می‌کنیم.

سلطانی‌نژاد با اشاره به کمک‌های بلاعوض دولتی و اعطای تسهیلات قرض الحسنه ارزان قیمت به سیل زدگان استان کرمان گفت: سرپرستان خانوارهای آسیب‌دیده از سیل که حساب شبای آنها دریافت شده از امروز 5 میلیون تومان به حساب این سرپرستان واریز می‌شود.

انتهای پیام/511/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل زده سیل استان کرمان سیل زده سیل استان کرمان واحدهای مسکونی استان کرمان آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی اورج زاده با بیان اینکه هر ماه مبلغی به عنوان عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت می‌شود، گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۴۰ هزار میلیارد ریال از مالیات‌های دریافتی از محل ارزش افزوده استان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شده که نسبت به سال قبل (۱۴۰۱) ۷۷ درصد افزایش داشته است.

اورج زاده، با بیان اینکه مبالغ پرداختی عوارض ارزش افزوده در جهت توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی استان هزینه می‌شود افزود: از این مبلغ، بیست و نه هزار و ۳۹۱ میلیارد ریال سهم شهرداری‌های استان، ده هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری و مبلغ ۵۵۱ هزار میلیارد ریال سهم عشایر استان بوده است.

وی، ادامه داد: از رقم بیست و نه هزار و ۳۹۱ میلیارد ریال سهم شهرداری‌های استان، سهم شهرداری تبریز ۱۶ هزار و ۵۹۶ میلیارد ریال بوده که بیش از نیمی از پرداختی‌های شهرداری‌های استان را به خود اختصاص داده است.

اورج زاده، خاطر نشان کرد: از مجموع ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده سال ۱۴۰۲، یک درصد سهم سلامت، چهار درصد مالیات و چهار درصد عوارض است که عوارض ارزش افزوده وصولی در هر ماه برای انجام امور عمرانی شهری و روستایی به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و در روستاهای بدون دهیاری به حساب فرمانداری‌ها واریز می‌شود.

وی، تصریح کرد: لازم است مصرف کنندگان کالا و خدمات به این نکته توجه داشته باشند نرخ مالیات بر ارزش افزوده‌ای که در سال گذشته ۹ درصد بود با توجه به قانون بودجه ۱۴۰۳ این نرخ یک درصد افزایش پیدا کرده و معادل ۱۰ درصد در حال حاضر بایستی نرخ ارزش افزوده را مطالبه نمایند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی، اطلاع‌رسانی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی افتتاح شده از محل عوارض پرداختی مودیان مالیاتی توسط شهرداری‌ها را یکی از راه‌های آگاهی‌بخشی در راستای هزینه کرد و موارد مصرف مالیات عنوان کرد و افزود: پرداخت مالیات مشارکت اجتماعی و از تکالیف حقوق شهروندی است، بنابراین باید در این خصوص فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی در راستای هزینه کرد مالیات انجام شود.

کد خبر 6094387

دیگر خبرها

  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • واریز دو میلیون تومان به حساب معلمان به مناسبت روز معلم
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان