Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «محمد حیدری» روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه حوالی ساعت یک بامداد امروز (سوم مرداد) در کیلومتر چهار محور فرعی گردنه چهارزبر - کوزران رخ داد که خودرو پژو ۴۰۵ اعضای یک خانواده واژگون شد.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه متاسفانه راننده که مرد ۴۰ ساله ای بود همراه با یک دختر ۲۴ ساله و یک پسر هفت ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری تصریح کرد: همچنین ۲ دختر ۲۳ و پنج ساله هم در این سانحه ناگوار زخمی و توسط تیم های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه علت وقوع این سانحه مرگبار را تخطی راننده از سرعت مطمئنه اعلام کرد و گفت: عجله و شتاب بی مورد چنین حادثه تلخی را رقم زد.

وی همچنین با ابراز تاسف از افزایش سوانح رانندگی منجر به فوت طی چهار روز اخیر در محورهای استان، افزود: در مجموع این سوانح که ۶ مورد بوده است، هشت نفر جان خود را از دست داده و ۱۰ نفر زخمی شدند.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: نکته قابل تامل در خصوص این سوانح واژگونی همه خودروهای حادثه دیده بوده که به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو رخ داده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

برچسب‌ها محمد حیدری کشته تصادفات جاده ای کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد حیدری کشته تصادفات جاده ای محمد حیدری کشته تصادفات جاده ای کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند و پژو در روز جمعه در محور بروجن-سورک باعث مصدومیت ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای تکمیل درمان به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت