Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان چوب، تخته، فیبر و سه‌لایی گفت: دارایی امسال ۸ الی ۱۲ درصد از ما دریافت کرده درصورتی‌که دولت خود اعلام می‌کند که بازار کساد است و کرونا باعث تعطیلی و مشکلات فراوانی شده است. اسماعیل الهیان در گفت‌وگو با میزان، درباره وضعیت صنف چوب و مشکلات پیش رو گفت:  چوب، تخته، فیبر و سه‌لایی بازار خوبی ندارد و کساد است قیمت‌ها نیز ثابت مانده اما بوی گرانی می‌آید، ولی فعلاً معلوم نیست زیرا با توجه به اینکه بازار راکت است امکان دارد گرانی درراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس اتحادیه صنف فروشندگان چوب، تخته، فیبر و سه‌لایی گفت: مشکل اصلی صنف ما تعطیلات اصناف و کرونا است مشکل دیگر دارایی صنوف است در حال حاضر خرید، فروش و کاسبی وجود ندارد به‌هرحال دارایی و بیمه تأمین اجتماعی پول خود را دریافت می‌کنند و اگر دیر کردی شود جریمه می‌کنند و کسی هم به داد اصناف نمی‌رسد.

وی افزود: دولت پتروشیمی را گران کرده و به بورس وارد می‌کند و مشخص نیست جنس را به چه کسی می‌دهند و این افراد چقدر بالاتر می‌فروشند به تولیدکننده هم رسیدگی نمی‌شود و دلالان پتروشیمی را خریداری کرده به قیمت بالاتر در بورس کالا به تولیدکننده می‌فروشند که این پتروشیمی برای تولید نوار و صفحه در تولید به‌کار گرفته می‌شود.
الهیان بیان کرد: دارایی امسال ۸ الی ۱۲ درصد از ما دریافت کرده درصورتی‌که دولت خود اعلام می‌کند که بازار کساد است و کرونا باعث تعطیلی و مشکلات فراوانی شده، ولی با این وضعیت این میزان  درصد اضافه‌شده مگر قرار نیست که بر اساس کارکرده این افزایش صورت گیرد این در حالی است که  جنسی را  دو سال پیش ۱۵۰ هزار تومان خریداری می‌کردیم هم‌اکنون ۸۰۰ هزار تومان خرید می‌کنیم.

وی اظهار کرد: وقتی جنس گران می‌شود توان خرید نیز کمتر می‌شود که متأسفانه دولت هیچ‌کدام از این موارد را در نظر نمی‌گیرد دارایی و تأمین اجتماعی هم هرسال ۲۰ الی ۳۰ درصد خود را اضافه می‌کند.     بیشتر بخوانید: خطر ورود آفات کشاورزی با افزایش واردات چوب

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی چوب اصناف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی چوب اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی خواجه مظفری صبح شنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به اینکه گلستان در رسیدگی به دعاوی کارگری و کارفرمایی با رویکرد کاهش زمان رسیدگی توانست رتبه سوم را کسب کند، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری به ۱۶ روز رسیده است.

وی تعداد دادخواست‌های واصله در سال ۱۴۰۲ را چهار هزار و ۹۲۰ دادخواست اعلام کرد و افزود: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان هشت درصد کاهش داشته است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به چهار هزار و ۵۰۱ دادنامه صادر شده در سال گذشته گفت: از این تعداد هزار و ۴۲۰ فقره به صورت سازشی حل و فصل شده است.

وی یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان به تعداد دو هزار ۹۵۹ نفر بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۵ درصد کاهش داشتیم و تنها استانی هستیم که سیر نزولی داشته و بیانگر حفظ و صیانت از شغل و اشتغال شده است.

خواجه مظفری اظهار کرد: در راستای صیانت از نیروی کار و نظارت بر حسن اجرای قانون کار در واحدهای مشمول قانون کار در سال ۱۴۰۲ بازرسان کار به تعداد هفت هزار ۵۳۹ مورد بازرسی انجام دادند که از این تعداد دو هزار و ۸۸۱ بازرسی مربوط به کارگاه‌های پر خطر بوده است که در نتیجه این بازرسی‌ها و ارائه آموزش‌ها در سال ۱۴۰۲ منجر به کاهش ۳۱ درصدی حوادث ناشی از کار نسبت به سال ۱۴۰۱ شده است.

وی یادآور شد در سال ۱۴۰۲ توسط مرکز تحقیقات و تعلیمات اداره کل تعاون و کار در زمینه آموزش عمومی و تخصصی در خصوص حفاظت و بهداشت کار ۲۷ هزار و ۱۷۶ نفر ساعت آموزش به کارگران و نمایندگان کارفرمایان ارائه شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل‌های کارگری و کار فرمایی طی سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۵۲ تشکل در استان داریم که ۷۷ درصد تشکل کارگر و ۲۳ درصد تشکل کارفرمایی بوده که برای سال جاری افزایش ۱۵ درصدی را پیش بینی می‌کنیم.

کد خبر 6089720

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟