Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان گفت: میزان تولید انرژی برق در واحد‌های بخار و گازی نیروگاه بندرعباس از مرز یک‌میلیارد و ۷۴۲ میلیون و ۵۵۶ هزار کیلووات ساعت گذشته است. خبرگزاری میزان بنا بر اعلام پاون، محمدعقیل عامری گفت: میزان تولید انرژی برق در واحد‌های بخار و گازی  نیروگاه بندر عباسی از مرز یک‌میلیارد و ۷۴۲ میلیون و ۵۵۶ هزار کیلووات ساعت گذشته و همچنین نیروگاه در جذب بار راکتیو سلفی جنوب شرق کشور و تصحیح ولتاژ منطقه مشارکت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان ادامه داد: از این میزان تولید حدود یک‌میلیارد و ۶۷۸ میلیون و ۹۹۰ هزار کیلووات سهم واحد‌های بخار و بیش از ۶۳ میلیون و ۵۶۶ هزار کیلووات سهم واحد‌های گازی این نیروگاه بوده است.
عامری افزود: نیروگاه بندرعباس دارای چهار واحد بخاری و دو واحد گازی با ظرفیت ۱۳۲۰ مگاوات، به عنوان بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور با تولید حداکثری انرژی در تابستان امسال نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان دارد.
 در حال حاضر تمامی شش واحد تولیدی نیروگاه بندرعباس در مدار قرار دارند.   بیشتر بخوانید: خرید برق از نیروگاه‌ها حرارتی تناسبی با تورم ندارد انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو برق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو برق نیروگاه بندرعباس هزار کیلووات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • خروج از مدار واحد ۳ بخار نیروگاه نکا