Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صابر علیدادی با بیان اینکه خروج آب از کشور ایران را تکذیب می‌کنیم، گفت: نیاز آبی خوزستان در شرایط فعلی به سختی تامین می‌شود و آب به سختی به شهرهای هدف می‌رسد و مباحث مطرح‌شده در بحث انتقال آب از خوزستان به کشورهای همسایه اصلا درست نیست.

وی در خصوص کلیپ منتشرشده در شبکه‌های مجازی که در آن به انتقال آب شرب از خوزستان به کشورهای عراق و کویت اشاره می‌شود، اظهار کرد: برخی از افراد که اطلاعات درستی در اختیار ندارند، با مقاصد نامعلوم، اقدام به انتشار کلیپ‌های نادرستی می‌کنند که اصلا صحت ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیدادی افزود: این افراد در یک شب تاریک با حضور روی خطوط طرح آبرسانی غدیر که به شهرهای آبادان، خرمشهر، سوسنگرد و شادگان آبرسانی می‌کنند، این خطوط را به عنوان خطوط انتقال آب خوزستان به کشورهای عراق و کویت معرفی می‌کنند که ما این موضوع را قویا تکذیب می‌کنیم.

معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: خطوط انتقال آبرسانی طرح غدیر در دو فاز اجرایی شده‌اند تا نیاز آبی شهرهای هدف را در خوزستان برطرف کنند و عنوان کردن چنین مسائلی در بحث انتقال آب شرب از خوزستان به هیچ کشوری صحت ندارد.

وی افزود: آب سرمایه ملی برای مردم است و سازمان آب و برق خوزستان نیز به این مساله اهتمام دارد و اجازه نخواهد داد حتی یک لیتر از این آب هدر برود.

معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مردم خوزستان نگران خروج آب از استان نباشند زیرا این مساله یک مساله کاملا نادرست است.

کد خبر 616532 برچسب‌ها کویت آب آبرسانی استان خوزستان عراق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کویت آب آبرسانی استان خوزستان عراق انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ملی جوان کشورمان که روز شنبه در سومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا کویت را با نتیجه ۲۵ بر ۱ شکست دادند عصر امروز یکشنبه توانستند در آخرین دیدار گروهی خود مالزی را هم از سد راه بردارند.

ملی پوشان زیر ۱۸ سال ایران توانستند تیم مالزی را ۱۱ بر صفر شکست داده و راهی دور بعد شوند.

تیم ملی هاکی روی یخ جوانان ایران در دو دیدار مغلوب تایلند و ازبکستان شد و با پیروزی مقابل کویت و مالزی به دیدار پنجم و ششمی راه یافت که سه شنبه مقابل امارات برگزار می شود.

عنوان پنجم و ششمی آسیا برای جوانانی که دومین رویداد بین المللی خود را تجربه می کنند. عنوانی شایسته است که نوید روزهای خوش برای این رشته را همراه دارد.

کد خبر 6091508

دیگر خبرها

  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا