Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان گفت: با توجه به وضعیت حاد کرونایی هرمزگان درخواست تعطیلی یک هفته‌ای استان به ستاد ملی کرونا مجدد جهت بررسی و اعلام نظر ارسال شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ، دکتر علی رئوفی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی یک طرح جامع و مفید برای کنترل بیماری کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به نقش مهم و به‌سزایی که طرح شهید سلیمانی در شناسایی افراد مبتلا کرونا و غربالگری دارد این طرح با قوت در هرمزگان با بسیج امکانات تداوم یابدو قرنطینه افراد مبتلا به کرونا برای کاهش سرایت بیماری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در اغلب مناطق هرمزگان، گروه‌های شغلی دو، سه و چهار تا پایان هفته جاری همچنان تعطیل هستند تا از سرایت هرچه بیشتر ویروس جلوگیری شود.

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان، در خصوص نحوه فعالیت ادارات، تصریح کرد: با توجه به وضعیت قرمز و بحرانی اغلب مناطق هرمزگان، دستگاه‌های اجرایی با حضور یک سوم کارکنان فعالیت خواهند کرد و دو سوم کارکنان باید دورکار باشند.

20 هزار دوز واکسن "کوو برکت" به هرمزگان اختصاص یافت 30 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان هرمزگان توزیع می‌شود ارائه خدمات درمانی تو سط گروه جهادی پزشکی بقیه الله (عج) به مردم بشاگرد در استان هرمزگان

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان، تصریح کرد: مردم شریف استان با توجه به سرایت ویروس دلتای هندی به اغلب مناطق استان برای حفظ سلامتی خود و همنوعان حتی الامکان از مراجعه حضوری به دستگاه‌های اجرایی در هفته جاری خودداری کنند تا از گسترش هرچه بیشتر ویروس در سطح استان پیشگیری شود و امور را از طریق تلفنی و ظرفیت الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی دنبال کنند.

رئوفی افزود: با توجه به وضعیت حاد کرونایی هرمزگان درخواست تعطیلی یک هفته‌ای استان به ستاد ملی کرونا مجدد جهت بررسی و اعلام نظر ارسال شده است.

وی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون سریع افراد 48 ساله به بالا در هرمزگان، افزود: فرمانداران با بسیج امکانات، افراد بالای 48 سال را برای دریافت هرچه سریعتر واکسن کرونا ترغیب کنند تا شاهد کاهش آمار بستری‌ها و فوتی‌ها باشیم و ایمنی نسبی در سطح استان ایجاد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: واکسیناسیون نقش به‌سزایی در کاهش آمار مرگ و میر کرونا دارد و مطالعات علمی بر این مهم صحه گذاشته است.

جانشین رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان از ظرفیت صداوسیما و رسانه‌های جمعی برای ترغیب مردم به تزریق واکسن جهت ایجاد ایمنی نسبی در استان بهره گیرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان، تصریح کرد: با توجه به وضعیت بحرانی و قرمز اغلب مناطق استان، امکان برگزاری نماز جمعه در شهرهای قرمز مهیا نیست.

انتهای پیام/864/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد استانی مقابله با کرونا در هرمزگان توجه به وضعیت اغلب مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب

  به گزارش پارس نیوز، متقاضیان پژو پارس که اولویت تحویل خودروی آنها زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ اعلام شده و پیامک دریافت کردند، چنانچه هنوز امکان واریز وجه را پیدا نکردند می توانند تا روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت امسال نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

ایران خودرو این مهلت سه روزه را در شرایطی اعلام کرد که ثبت نام کنندگان پژو پارس فرصت ۱۰ روزه ای برای واریز وجه داشتند.

اما با توجه به افزایش قیمت انواع پژو پارس برخی از متقاضیان درخواست تمدید مدت واریز وجه را از آبی های جاده مخصوص داشتند. این خودروساز نیز با توجه به درخواست مشتریان زمان واریز وجه را برای خریداران پژو پارس که موعد تحویل خودروی آن رسیده به مدت ۷۲ ساعت تمدید کرد.

دیگر خبرها

  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود