Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی همشهری ؛ مهیار صداقت دومین نماینده تیرانداز ایران امروز در مرحله مقدماتی در ماده ۱۰ متر تفنگ بادی همراه ۴۶ تیرانداز در خط آتش ایستاد. 

صداقت که نخستین حضور خود را در المپیک تجربه می کند در خط ۱۶ تیر خود را شلیک کرد و نهم شد

صداقت در هر ۳ ماده تفنگ بادی، خفیف و میکس مسابقه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانیه رستمیان هم صبح امروز در ماده ۱۰ مترتفنگ بادی در خط پنج شلیک خود را آغاز کرد که در نهایت با کسب جایگاه دهمی از راهیابی به فینال باز ماند. 

روز گذشته ‌نخستین دور از رقابت های تیراندازی در حالی آغاز شد که جواد فروغی در تپانچه بادی ۱۰ متر با کسب نشان طلا نخستین مدال کاروان ایران در توکیو و نخستین مدال تیراندازی در ادوار تاریخ المپیک را تصاحب کرد

فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان در ماده تفنگ بادی زنان به ترتیب در رده‌های بیست و سوم و سی ام ایستادند و از رسیدن به فینال بازماندند.

اما ادامه رقابت های تیراندازی در روزهای آینده:

سه شنبه ۵ مردادماه/ مقدماتی و فینال میکس تپانچه ۱۰ متر و مقدماتی و فینال میکس تفنگ بادی ۱۰ متر

پنجشنبه ۷ مردادماه/ مقدماتی تپانچه ۲۵ متر زنان مرحله دقت

جمعه ۸ مردادماه/ مقدماتی مرحله سرعت و فینال تپانچه ۲۵ متر زنان

شنبه ۹ مردادماه/ مقدماتی و فینال ۳ وضعیت زنان

دوشنبه ۱۱ مردادماه/ مقدماتی و فینال تفنگ ۳ وضعیت مردان

تیراندازی در این دوره با ۶ سهمیه چهار زن و ۲ مرد به این المپیک راه یافتند که نجمه خدمتی دومین حضور خود در این آوردگاه جهانی تجربه کرد.

کاروان ایران تاکنون یک مدال طلا در تیراندازی کسب کرده است.

ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب سه طلا و یک نقره و چهار برنز در وزنه‌برداری، تکواندو، کشتی در جایگاه بیست و پنجم ایستاد. 

کد خبر 616536 برچسب‌ها المپيك 2020 - توكيو تیراندازی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: المپيك 2020 توكيو تیراندازی مقدماتی و فینال تفنگ بادی ۱۰ متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید

ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در مسابقات جام جهانی پا را تیراندازی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد؛ ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد و فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.

کد خبر 748836

دیگر خبرها

  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان