Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:02:09 GMT

پویشی برای عید غدیر در رادیو صبا راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۸۲۲۴

پویشی برای عید غدیر در رادیو صبا راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، بار دیگر بزرگترین عید شیعیان جهان فرا می‌رسد و پیروان امام علی‌بن‌ ابی‌طالب (ع) غرق در شادی و سرور هستند. رادیو صبا هم با گرامیداشت این روزها در آستانه عید غدیرخم با هدف ترویج فرهنگ هدیه دادن پویش «هدیه ای به رسم علی (ه)» را در سه بستر فضای مجاری، رادیو نما و آنتن صبا راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخاطبان برای شرکت در این پویش می توانند از هدایایی که به دیگران در این روزها تقدیم می کنند و یا هدایایی که دریافت می کنند عکس گرفته و در فضای مجازی از طریق شماره تماس ۰۹۱۰۸۹۸۵۱۹۵ برای رادیو صبا ارسال کنند تا از طریق رادیو نمای شبکه صبا با دیگران به اشتراک گذاشته شود.

رادیو صبا را روی موج اف ام دریف ۱۰۵.۵ بشنوید.

کد خبر 5265047 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو صبا برنامه رادیویی عید غدیر خم انیمیشن موسیقی ایرانی سریال ایرانی فیلم کوتاه تئاتر ایران کنسرت آنلاین شبکه پنج سیما رادیو سلامت جشنواره فیلم ونیز برنامه رادیویی سینمای مستند انجمن موسیقی ایران برنامه تلویزیونی حامد بامروت نژاد رادیو صبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی اکبر موسوی با اشاره به برگزاری جشنواره روایان غدیر اظهار کرد: به همت کانون استان قزوین در اردیبهشت ۱۴۰۳ دومین فراخوان جشنواره استانی راویان غدیر با موضوع مدح و منقبت حضرت علی (ع) و واقعه تاریخی غدیر منتشر شد.

وی با اشاره به قالب آثار ارسالی اظهار کرد: قالب آثار این جشنواره مداحی، شعرخوانی و سرود است و دو گروه سنی ۷ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۷ سال مخاطب آن هستند.

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ تعیین شده و زمان برگزاری آئین اختتامیه چهارم تیر خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت و فضائل حضرت علی (ع)، فرهنگ عمیق و اهداف واقعه غدیرخم، ترویج فرهنگ علوی و تولید آثار در این زمینه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند فیلم آثار خود را در پیام‌رسان شاد با شماره ۰۹۹۱۹۷۲۷۵۱۳ ارسال کنند.

موسوی با اشاره به شرایط ارسال اثر به این جشنواره تاکید کرد: مدت زمان فیلم حداقل سه و حداکثر پنج دقیقه باشد و مشخصات فردی در آن قید شود، فیلم‌برداری به صورت افقی، در نمای باز و بدون حرکت دوربین انجام شود.

وی با بیان اینکه آثار با فرمت mp۴ و حداکثر حجم ۱۶ مگابایت باشد، اضافه کرد: در بخش شعرخوانی شرکت کنندگان می‌توانند آثار شاعران مطرح کشور را به صورت دکلمه اجرا و برای جشنواره بفرستند، در این بخش شرکت کنندگان باید اثر را از حفظ داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: اجرای سرود باید به صورت زنده، در گروه‌های جداگانه دختر و پسر حداکثر با ۱۵ نفر انجام شود و حضور از هر دو پایه سنی در گروه سرود امکان‌پذیر است.

کد خبر 6096853

دیگر خبرها

  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی
  • عمو پورنگ به «لالایی» نزدیک شد و تلویزیون به سریالی فوتبالی!