Web Analytics Made Easy - Statcounter

با سفر تیم فوتبال السیلیه قطر به شهر طبرقه تونس اردوهای برون‌مرزی پیش‌فصل باشگاه‌های قطری در تابستان آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یاران رامین رضاییان با نظر سامی الطرابلسی مربی تونسی در سال‌های اخیر اردوی خود را در این کشور عربی شمال آفریقا برپا کرده‌اند. تمرینات السیلیه از امروز در طبرقه شهری در ساحل دریای مدیترانه آغاز می‌شود و این تیم چهار یا پنج بازی تدارکاتی مقابل باشگاه‌هایی از تونس و الجزایر برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال السد با هدایت ژاوی هرناندز اول آگوست (دهم مرداد) راهی شهر اولوت در فاصله 100 کیلومتری بارسلونا خواهد شد، اردویی که دو هفته ادامه خواهد داشت و با انجام سه مسابقه تدارکاتی پیگیری می‌شود.

تیم الریان که شجاع خلیل‌زاده را در اختیار دارد نیز همزمان با السد دوحه را به مقصد اسپانیا ترک می‌کند و از اول آگوست وارد اردوی بارسلونا خواهد شد که البته اردوی این تیم به مدت 24 روز ادامه خواهد داشت.

الخور با هدایت وینفرد شفر آلمانی هم از سوم آگوست (12 مرداد) اردوی خودش را در ترکیه آغاز خواهد کرد و ام‌صلال هم راهی اردوی آماده‌سازی در ترکیه خواهد شد.

اردوی دو باشگاه الاهلی و الوکره که امید ابراهیمی و کنعانی‌زادگان را در اختیار دارند نیز به میزبانی کشور ترکیه در ماه آگوست آغاز خواهد شد.

فرزند عبدی پله پس از توافق با السد؛ خاطرات پدرم در قطر زنده می‌شود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ ستارگان قطر لیگ ستارگان قطر خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم

با فرا رسیدن اردیبهشت ماه کاشت نشا برنج در شالیزار‌های شمال کشور آغاز شده است. بهترین زمان برای کاشت برنج اردیبهشت ماه است و اغلب در شهریور ماه به بار می‌نشیند و آماده برداشت می‌شود.

این روز‌ها شالیزار‌های شمال کشور نمای زیبایی را به طبیعت بخشیده است. شهروند خبرنگار ما فیلمی از شالیزار‌های شهرستان بابل را به نمایش گذاشت که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: علی حاجی آقازاده سنگرودی - مازندران

بیشتر بخوانید:

آغاز کاشت نشا دوم در شالیزار‌های روستای سنگرودپی بابل + فیلم و تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • قناد زاده: نگاه ایران به آفریقا نگاهی دو طرفه است
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه