Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@15:40:25 GMT

بر اثر آتش سوزي در چين 26 نفر کشته و زخمي شدند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۸۴۸۶

خبرگزاری آریا- بر اثر آتش سوزی در یک انبار واقع در چین 14 نفر کشته و 12 نفر مجروح شدند.
به گزارش آریا و به نقل از خبرگزاری فرانسه، رسانه‌های رسمی چین اعلام کردند آتش سوزی در یک انبار واقع در شمال شرق این کشور در روز شنبه به کشته شدن 14 نفر و مصدوم شدن شدید 12 نفر منجر شد.
خبرگزاری رسمی چین، شینهوا، اعلام کرد این انبار تدارکاتی واقع در چانگچون، مرکز استان جی لین در شمال شرق چین بعد از ظهر روز شنبه آتش گرفت و امدادگران شامگاه شنبه هنوز در محل حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تصاویری که خبرگزاری شینهوا منتشر کرد، آتش نشان‌های مجهز به نردبان و جرثقیل را در اطراف اسکلت سوخته ساختمان نشان می‌دهد.
این منبع اعلام کرد: درباره منشاء این فاجعه تحقیقی آغاز شده است.
آتش سوزی‌های مرگبار در چین کم نیستند چرا که در آنجا رعایت اندک مقررات سختگیرانه ساخت و ساز و شهرسازی غیر قانونی، تخلیه ساختمانی را که دچار آتش سوزی شده است، دشوار می‌کند.
در ماه ژوئن در استان هنان واقع در مرکز چین یک مدرسه هنر‌های رزمی دچار آتش سوزی شد و بر اثر آن 18 نفر جان باختند. اکثر دانش آموزان این مدرسه از هفت تا 16 ساله بودند. رسانه‌های رسمی در نهایت اعلام کردند ساختمان مدرسه کنترل‌های اجباری ایمنی را طی نکرده بود.
این اتفاق در اینترنت اعتراضات گسترده و بسیج در شبکه‌های اجتماعی را برای رعایت معیار‌های بهتر جهت مقابله با آتش سوزی دامن زده بود.
در سال 2017 نیز دو آتش سوزی در محله‌هایی از پکن که مهاجران داخلی در آن‌ها ساکن هستند، موجب شده بود حدود 20 نفر کشته شوند.
نخستین آتش سوزی که باعث شد 19 نفر کشته شوند در نوامبر 2017 روی داد و این آتش سوزی کارزاری را برای تخریب خانه‌هایی که مهاجران در پایتخت به طور غیر قانونی در آن‌ها ساکن شده بودند، موجب شد و به این ترتیب هزاران نفر از این مهاجران در اوج زمستان مجبور شدند در خیابان بمانند.
در سال 2010 نیز یک آتش سوزی گسترده یک ساختمان مسکونی 28 طبقه را در شانگ‌های طعمه حریق کرد و به کشته شدن 58 نفر منجر شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آتش سوزی چین آتش سوزی نفر کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی رسماً به کشته شدن دو نظامی دیگر خود در نبردهای روز گذشته در مرکز نوار غزه اعتراف کرد.

پایگاه خبری فلسطین الیوم به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که دو نظامی کشته شده گروهبان «عیدو اویو» ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره «کلکادین مهیری» ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

کد خبر 6092598

دیگر خبرها

  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)