Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:04:11 GMT

کلنگ ساخت کشتارگاه صنعتی دام روانسر به زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۸۷۴۵

کلنگ ساخت کشتارگاه صنعتی دام روانسر به زمین زده شد

به گزارش ایرنا، مدیرعامل کشتارگاه صنعتی دام شهرستان روانسر در آیین کلنگ زنی این طرح  گفت: این کشتارگاه در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع و سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

«عزیز رضایی» افزود: این کشتارگاه در سه فاز ساخته می‌شود و با بهره‌برداری کامل از آن زمینه اشتغال ۸۰ نفر به طور مستقیم و ۲۵۰ نفر به طور غیر مستقیم فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در فاز اول این کشتارگاه روزانه ۱۵۰ راس دام سبک و ۱۵ راس دام سنگین کشتار می‌شود و می تواند فرآورده های گوشتی شهرستان های همجوار را تامین کند.

فرماندار شهرستان روانسر نیز در این مراسم احداث این کشتارگاه را نیاز شهرستان دانست و گفت: ایجاد این کشتارگاه در ایجاد فرصت های شغلی جدید و ارتقا بهداشت فرآورده های دامی بسیار تاثیر گذار است.

«سعدی مصطفی زاده» افزود: برای راه اندازی این کشتارگاه تسهیل گری های لازم انجام شده و ادارت متولی تا بهره برداری کامل از این طرح باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم گفت: نظارت شرعی و بهداشتی بر فرآورده های خام دامی و به ویژه در کشتارگاه ها از رسالت های دامپزشکی است.

«حسین حیدریان» افزود: با وجود بیماری های مشترک و خطرناک در حوزه دام، ایجاد و احداث کشتارگاه های صنعتی یکی از ضرورت ها و اولویت ها است.

وی با بیان اینکه از احداث کشتارگاه های صنعتی حمایت می کنیم اظهار داشت: با توجه به اینکه در سطح منطقه اوارمانات کشتارگاه صنعتی نداریم احداث این کشتارگاه موجب ارتقا سطح بهداشت منطقه و جلوگیری از اشاعه بیماری های مشترک و خطرناک بین  انسان و دام خواهد شد.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: منطقه اورامانات زمینه ها و پتانسیل های خوبی برای توسعه صنعت و سرمایه گذاری دارد.

«آرش لهونی» افزود: از همه سرمایه گذاران در بخش های مختلف دعوت می کنیم که در این منطقه سرمایه گذاری کنند چرا که مجموعه دولت از سرمایه گذاران حمایت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: از سرمایه گذارانی که برای جوانان منطقه شغل ایجاد کنند حمایت های قانونی را خواهیم داشت.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها کلنگ زنی روانسر گوشت قرمز سازمان دامپزشکی کشور اشتغال زایی سرمایه گذاری اورامانات پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلنگ زنی روانسر گوشت قرمز کلنگ زنی روانسر گوشت قرمز سازمان دامپزشکی کشور اشتغال زایی سرمایه گذاری اورامانات سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه

دریافت 4 MB کد خبر 6093320

دیگر خبرها

  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس