Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، تقابل علیرضا بیرانوند و علی علیپور دو بازیکن سابق پرسپولیس در نخستین بازی رسمی این فصل خود با عنوان مسابقات «لیگ کاپ» می‌توانست جذابیت‌های زیادی به همراه داشته باشد اما ثبت نشدن قرارداد دروازه‌بان ایرانی با بواویشتا مانع رویارویی مهاجم و دروازه‌بان سابق پرسپولیس در رقابت امروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بواویشتا برای این مسابقه مشکلات زیادی دارد و با تنها ۱۶ بازیکن راهی جزیره مادیرا شده است. مصدومیت‌ها، محرومیت‌ها و عدم ثبت قرارداد بازیکنان جدید بواویشتا باعث شده است تا سرمربی این تیم عمدتاً از نفرات جوان‌تر برای بازی امروز استفاده کند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ایرانی که به صورت قرضی راهی بواویشتا شده است، یکی از سه بازیکن جدید این تیم است که هنوز قراردادش ثبت نشده است.

طبق اعلام رسانه‌های پرتغال، بدهی‌های معوقه بواویشتا باعث شده است تا این تیم امکان ثبت قراردادهای جدید را نداشته باشد و به این ترتیب بیرانوند نخستین بازی رسمی خود را در این تیم از دست داد.

در تیم ماریتیمو، علی علیپور مهاجم ایرانی حضور دارد و به این ترتیب تقابل این دو بازیکن ایرانی در این فصل صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 616534 برچسب‌ها نقل و انتقال بازیکنان داخلی عليرضا بيرانوند فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عليرضا بيرانوند فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

کد خبر 848124 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • خبر خوب به اردوی پرسپولیس رسید | بیرانوند به ال کلاسیکوی ایرانی می‌رسد + جزئیات
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال