Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:12:29 GMT

رونمایی از ون مسافربری مدل Mode LT

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۸۸۸۸

رونمایی از ون مسافربری مدل Mode LT

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Storyteller Overland اولین ون Camper جدید خود را بر اساس Ford Transit ارائه می‌دهد. این مدل Mode LT نامیده می‌شود و مقرون به صرفه‌ترین محصول کمپر این برند است. کمپانی Storyteller Overland به دلیل موتورخانه‌های مستقر در مرسدس اسپرینتر شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مارک سال گذشته، مجموعه جدیدی از ون‌های مخصوص مسافر Mode به نام Beast، Stealth و Classic را راه اندازی کرد که اساساً گزینه‌هایی را برای خریداران اتومبیلرانی خارج از جاده در ایالات متحده تعیین می‌کرد. با این حال، شرکت مستقر در آلاباما در حال ایده استفاده از پلت فرم Ford Transit بوده است، اما پیشرانه دو چرخ محدودیت‌هایی را برای Storyteller Overland که می‌خواست استفاده کند، به وجود آورده است.

بعد از اضافه شدن AWD به ترانزیت در سال ۲۰۱۹، Storyteller Overland با هدف ساخت یک ون مخصوص کمپینگ بر اساس فورد ترانزیت مسیر را ادامه داد و بالاخره این ون را تولید کرده و نام آن را Mode LT نامید. از نظر بصری، کمپر Transit Mode LT کوچکتر از اتومبیل‌های Sprinter از Storyteller Overland است.

با این حال، مدل جدید هنوز نشانه‌های بصری مرسدس را به همراه دارد، با تجهیزات سودمند مانند قفسه سقف ناهموار با بادگیر آلودگی صوتی، نردبان پایه جانبی لوله‌ای، تخته‌های دوش و رینگ‌های Storyteller Transition که در لاستیک‌های ۲۴۵/۶۵/۱۶ پیچیده شده است.

پنل‌های خورشیدی ۹۰ واتی Overlanding، قابل ارتقا تا ۶۰۰ وات هستند. چهار خروجی ۱۱۰ ولت در خارج به همراه ورودی برق ساحلی سنگین وجود دارد. Ford Transit Mode LT همچنین دارای یک مخزن آب شیرین ۲۱ گالنی داخل کابین، همراه با مخزن آب خاکستری ۲۴ گالنی با یک حلقه گرم کننده است. در مورد داخل کابین، Storyteller Overland هنوز تصاویری را ارائه نداده است و هیچ طرح دیگری نیز مشخص نشده است. البته ما انتظار داریم تقریباً مشابه آنچه در Sprinter وجود دارد، باشد.

ویژگی های ون کمپر Ford Transit Mode LT 

شامل یک تخت‌خواب Dreamweaver با سطح کار قابل تبدیل، صندلی‌های جلوی چرخان، یک تخت‌خواب، مبل قابل تبدیل به دو صندلی Groovelounge، سیستم گرمایشی با سوخت بنزین، عایق پشم گوسفند، شش دهانه خروجی ۱۰۰ ولت، شش پورت USB، سه دهانه خروجی ۱۲ ولت و یک گاراژ است.

از همه مهمتر، Storyteller Overland Transit Mode LT با قیمت ۱۵۳، ۷۴۸ دلار ارزان‌ترین مدل Mode است. در مقایسه، حالت کلاسیک مبتنی بر Sprinter در حال حاضر ۱۵۷، ۷۴۷ دلار قیمت دارد و حالت‌های Stealth و Beast حتی بیشتر است. Storyteller Overland موظف است به روزرسانی‌هایی را برای سال ۲۰۲۲ در مدل Camper Mode اضافه کند که در ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ آشکار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

استراتژی کمپانی‌های معروف خودروسازی در مورد EV‌ها چیست؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتومبیل لوکس دنیای فناوری دنیای خودرو خودروی سواری خودروی لوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تازه‌ترین اثر حجت‌الاسلام فخرزاده با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.

این مراسم عصر دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 16:30 در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند در این مراسم حضور پیدا کنند.«رضای انقلاب» روایتی خواندنی از سال‌ها مجاهدت و تلاش انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ رضا مطلبی از دلباختگان فکری امام خمینی (ره) در سنگر مسجد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • ببینید | ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار یک زن؛ رونمایی از عشق زندگی‌اش!
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد