Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه از جذب ۳۳۰ فقره وام تسهیلات مسکن برای ایثارگران این شهرستان خبر داد و گفت: کسانی که مشکل جذب وام نداشته باشند می‌توانند از این وام‌ها بهره‌مند شوند.

عادل شریعت‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا به تشریح بخشی از عملکرد اداره بنیاد شهید دهدشت از زمان تصدی خود در این نهاد پرداخت و اظهار کرد: در این مدت اجرای طرح سپاس و مراجعه خادم به مخدوم و دیدار و سرکشی و تکریم جامعه هدف به تعداد پنج هزار و ۳۳۹ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، طرح پرونده جانبازان صعب العلاج جهت حق پرستاری در کمیسیون پزشکی و تایید ۳۸ نفر، پیگیری و برقراری معیشت برای جانبازان زیر ۲۵درصد معسر و فاقد درآمد به تعداد ۲۱۱ نفر، پیگیری و برقراری حق نگهداری ماده ۲۲ و ۲۶ واجدین شرایط بر اساس سهمیه تخصیصی به شهرستان، توزیع و تجهیزات پزشکی بین واجدین شرایط با ارائه نظر پزشکان متخصص معالج و پیگیری و پرداخت بدهی های معوق سنوات قبل حوزه فرهنگی، پشتیبانی و حقوق معوق کارکنان پروژه ای طی سالهای ۹۶ و ۹۷ به مبلغ بیش از دو میلیارد ریال را بخشی از عملکرد بنیاد شهید طی دو سال اخیر عنوان کرد.

شریعت‌پور افزود: تسهیلات مسکن ۳۳۰ فقره وام در شهرستان به گونه ای مدیریت و برنامه ریزی شد که مراجعات و اعتراضات به حداقل رسید و آرامش بر بنیاد حاکم و کسانی که قدرت جذب وام داشته باشند مشکلی برایشان وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه ارائه خدمات رفاهی به جامعه ایثارگری خود نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: استراتژیک بنیاد طی دو سال گذشته رفع مشکلات معیشتی بود که در این راستا پرداخت مطالبات معوق جامعه ایثارگری، پاداش شاهد تا آخر سال ۱۳۹۷ انجام و معوق ماده ۳۸ جانبازان طی دو مرحله که مرحله سوم آن آخر مرداد ماه پرداخت می‌شود.

وی همچنین از پرداخت تسهیلات به جامعه هدف این نهاد خبر داد و گفت: در این راستا اشتغال زایی برای ۱۶۴ نفر ایجاد شد.

شریعت‌پور گفت: پرداخت شهریه معوق سنوات قبل دانشجویان شاهد و ایثارگر، فارغ التحصل و مشغول به تحصیل دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور و علمی و کاربردی به طوری که در سال ۹۷ دانشجویان جهت انتخاب واحد و اخذ مدرک پایان تحصیالت با مشکل اساسی روبرو و اساسی ترین چالش بعد از بحث اشتغال همین موضوع برای بنیاد بوده است.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه برگزاری یادواره‌های حوزه‌ای، بخشی، شهرستانی و ملی و مذهبی، اجرای مسابقات تیراندازی مخصوص کارکنان اداره، برنامه‌های ورزشی به مناسبت سالروز ورود آزادگان، تعویض پرچم‌های گلزار شهدا، اجرای مسابقات قرآنی و تجلیل از ۵۰ نفر برگزیده و مصاحبه تاریخ شفاهی با والدین و همسران شهدا جهت ثبت در آرشیو بنیاد برای اولین بار ۱۱۵ نفر را از جمله دیگر فعالیت‌های این اداره عنوان کرد.

شریعت‌پور افزود: ساماندهی تابلوهای بزرگ شهدای دو برادری، روحانی، دانشجو، پد خندق و افتخار استان شهید زرین در سطح بلوارهای شهر دهدشت و ورودی شهر سوق به تعداد ۸ تابلو انجام شد.

وی ساخت یادمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با رشد فیزیکی ۳۰ درصد در محوطه بنیاد شهید از طریق ظرفیت خیران و بودجه غیردولتی و برگزاری کارگاههای آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به تعداد ۵۰ کارگاه را از دیگر عملکرد اداره بنیاد شهید عنوان کرد.

به گزارش ایسنا؛ شریعت‌پور از رایزنی و استمداد امام جمعه دهدشت در خصوص آرزوی دیرینه بنیاد شهید و خانواده شهدا در خصوص نصب یک دستگاه ترانس برق توسط شرکت توزیع نیروی برق در گلزار شهدا تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه دهدشت بنیاد شهید اداره بنیاد شهید شریعت پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید