Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@05:55:51 GMT

هوا خنک و دلپذیر می شود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۹۰۸۷

هوا خنک و دلپذیر می شود

روز دوشنبه و سه شنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در استان گیلان، برخی نقاط مازندران، ارتفاعات گلستان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی، افزایش ابر بارش پراکنده و احتتمال وقوع رعد و برق و در برخی مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب و جنوب غربی کرمان، هرمزگان، نیمه جنوبی فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی، به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و رگبارباران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز دوشنبه و سه شنبه در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود و تنها دوشنبه در گیلان، اردبیل، برخی مناطق آذربایجان شرقی و هرمزگان و سه شنبه در استان اردبیل، برخی نقاط آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

چهارشنبه، در نوار شمالی کشور و ارتفاعات رشته کوه البرز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

از چهارشنبه تا پایان هفته دمای هوا در بیشتر مناطق کشور روند کاهشی دارد و از گرمای هوا کاسته خواهد شد. پنج شنبه استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

شایان ذکر است که از امروز تا اواسط هفته، در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید پدیده غالب است که در پاره‌ای از مناطق سبب خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

دریای خزر در دو روز آینده مواج خواهد بود. طی پنج روز آینده نیز مناطق شرقی دریای عمان مواج و متلاطم است. دوشنبه و سه شنبه تنگه هرمز مواج است.



انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هواشناسی خنک شدن هوای کشور نقشه سازمان هواشناسی سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمدباقرخلفی گفت: اولین حادثه ساعت ۸:۵۵ جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲؛ مبنی بر سقوط یک پارگلایدر در ارتفاعات سیبان دره ساوجبلاغ رخ داد که امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه او را به محل امن انتقال دادند.

او افزود:  حادثه‌ دیگری در  ساعت ۸:۵۷ در ارتفاعات بیجی کوه شهرستان کرج رخ داد که بر اثر آن یک طبیعت‌گرد ۷۰ ساله با فشارخون بالا در ارتفاعات با کمک امدادگران به محل امن انتقال یافت.

 خلفی بیان کرد: در ساعت ۱۰:۰۳ امداد گران به راننده حادثه دیده بر اثر سقوط یک دستگاه وانت به دره‌های طالقان کمک کردند و او را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

وی افزود:  ساعت ۱۲:۰۰ سقوط نوجوان ۱۶ ساله‌ای در کوه‌های عظیمیه کرج محدوده بام کرج اعلام شد که وی نیز تحویل عوامل اورژانس شد.

 خلفی گفت: همچنین ساعت ۱۵:۱۰ سقوط فردی ۵۴ ساله در اطراف سد طالقان گزارش شد که برای ادامه روند درمان تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود: آخرین حادثه ساعت ۱۹:۰۰ در پی گرفتار شدن ۲ طبیعتگرد در محدوده کوه‌های روستای اغشت قله (مرد نوروز) گزارش شد که با راهنمایی تلفنی امدادگران پایگاه فخرایران این افراد، مسیر خود را شناسایی و به محل امن هدایت شدند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • کوهنوردی ممنوع/ تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها/ پنجشنبه کوهنوردی خطرناک است