Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@12:37:14 GMT

طرح ضربتی واکسیناسیون در پایگاه‌های اورژانس

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۹۳۳۵

طرح ضربتی واکسیناسیون در پایگاه‌های اورژانس

پیمان صابریان روز یکشنبه در این باره گفت: با توجه به دستور وزیر بهداشت مبنی بر شتاب گیری فرایند واکسیناسیون و به منظور تکریم شهروندان، نیروهای اورژانس تهران بخشی از مسئولیت واکسیناسیون را به عهده گرفتند.

وی افزود: این طرح از روز گذشته آغاز و تا پایان نیاز وزارت بهداشت، کمک به روند واکسیناسیون ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابریان ادامه داد: ۱۷ پایگاه ثابت و سیار اورژانس با ۴۲۰ تکنسین به صورت خودرویی و فردی آمادگی تزریق واکسن به گروه های سنی اعلام شده را دارد.

به گفته وی، این پایگاه ها از ساعت هشت صبح الی ۲۰ در تمامی ایام هفته در خدمت همشهریان است.

رئیس مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: باتوجه به افزایش تعداد ماموریت های اورژانس در دوران پیک پنجم کرونا، در صورت تامین واکسن این مرکز آمادگی افزایش تعداد پایگاه برای واکسیناسیون کرونا را دارد.

47231

کد خبر 1538404

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: واکسن واکسیناسیون ویروس کرونا اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه ترافیکی ساعت یک و ۱۴ دقیقه بامداد امروز به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید از جاده منحرف شده است، افزود: این حادثه در آزادراه خلیج فارس ۱۵ کیلومتری نطنز اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد اورژانس برای حادثه ابراز کرد: در این حادثه چهار نفر شامل خانم ۵۵ ساله، آقا ۲۹ ساله و ۲ کودک ۵ و ۶ ساله مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه خانم ۲۴ ساله و نوزاد ۵ ماهه جان خود را از دست دادند.

کد خبر 6098895

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد