Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@08:50:34 GMT

مصوبه تغییر قیمت شیر عملیاتی نشده است

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۹۳۴۲

مصوبه تغییر قیمت شیر عملیاتی نشده است

رئیس اتحادیه دامداران اصفهان گفت: مشکلات دامداران هنوز حل نشده و بین این دولت و دولت بعدی پاس‌کاری می‌شود، مصوبه تغییر قیمت شیر هنوز عملیاتی نشده و حتی اعلام نکرده اند که تا چه زمانی عملیاتی می‌شود.

امیر زرگران در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مشکلات دامداران هنوز حل نشده و بین این دولت و دولت بعدی پاس‌کاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مصوبه تغییر قیمت شیر هنوز عملیاتی نشده و حتی اعلام نکرده‌اند که چه زمانی عملیاتی می‌شود.

رئیس اتحادیه دامداران اصفهان پیش از این به خبرنگار ایمنا گفته بود: دامداران اعتراض دارند که چرا از سال گذشته قیمت شیر خام تغییری نکرده و همان چهار هزار و ۵۰۰ تومان باقی مانده است در حالی که هزینه‌های تولید از جمله حمل و نقل، نهاده‌های دامی، واکسن، دارو و سایر هزینه‌ها همچون حقوق و دستمزد افزایش قابل توجهی داشته و قیمت تمام شده شیر خام را افزایش داده و به بیش از قیمت مصوب رسانده است.

وی افزود: علاوه بر این، متأسفانه نهاده‌ای که تولیدکننده از طریق سامانه بازارگاه خریداری کرده به موقع به دست دامداران نمی‌رسد و در این شرایط که دریافت نهاده سهمیه بندی شده است، بیش از سه ماه است آنان پول را پرداخت کرده اما نهاده‌ای دریافت نکرده‌اند.

مسئولان سریعاً اقدام به واردات علوفه کنند

رئیس اتحادیه دامداران اصفهان گفت: با توجه به شرایط خشکسالی حاکم بر کشور لازم است مسئولان سریعاً برای واردات علوفه به ویژه یونجه اقدام کنند، زیرا قیمت علوفه با توجه به کمبود آن در بازار افزایش قابل توجهی داشته که در نهایت منجر به افزایش قیمت تمام شده محصولات دامی برای مصرف کننده می‌شود.

کشتار دام مولد اقتصادی تهدیدی برای امنیت غذایی کشور است

زرگران افزود: تولید کننده‌ها اکنون زیان می‌دهند در نتیجه شاهد کشتار دام مولد اقتصادی هستیم که تهدیدی برای امنیت غذایی کشور است، لازم است دستورات و اقدامات به موقع صادر و اجرا شود، زیرا در غیر این‌صورت در تأمین مواد پروتئینی همچون شیر خام و گوشت قرمز با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی تصریح کرد: دلیل این اعتراضات خودجوش دامداران همین موارد بوده است. همچنین در سال جاری به دلیل خشکسالی که اصفهان با آن رو به رو است کشت علوفه به ویژه در شرق اصفهان انجام نشده که این مسئله هم کمبود علوفه تشدید کرده است.

رئیس اتحادیه دامداران اصفهان گفت: تجهیزات واحدهای سنتی و نیمه صنعتی برقی است و قطع آن منجر به فاسد شدن شیر می‌شود، همه این موضوعات تهدیدی برای مصرف کننده است زیرا رکن اصلی امنیت غذایی کشور تولیدات دامی است.

زرگران تاکید کرد: تأمین خواسته‌ها و مطالبات دامداران، حق آنها است.

کد خبر 509498

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گاوداري دامداری دامداران اعتراض دامداران افزایش قیمت شیر قیمت شیر قیمت شیر واقعی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قیمت شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748254

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • جنگ علوفه شروع شده است
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت + جدول
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول